• Ik heb een bief voor mijn moeder geschreven. Het is best persoonlijk, maar ik wil weten wat jullie er van vinden en wat ik er mee moet doen..

    Ik zie mijn moeder al een jaar niet meer ong. ik wil haar ook niet meer zien maar ik weeet niet of ik haar deze brief moet sturen hier is die..
    De brief voor mijn moeder

    xx van mell en dankje voor het lezen <333


    Life up to your own espectations

    Ik vind hem heel eerlijk. En als het oplucht voor jou en jij denkt echt dat dat het beste is dan moet jij dat doen. Niemand kan natuurlijk zeggen of invoelen hoe jou moeder reageerd of hoe goed dit is voor jou, want niemand hier zal je denk ik persoonlijk kennen. Maar volg gewoon je gevoel. Als jij dat denkt, dan moet je dat doen. En het spijt me voor je dat je deze rottigheid allemaal meegemaakt hebt. <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken jou geschiedenis niet, natuurlijk. En ik weet ook niet wat er allemaal is gebeurt tussen jou, je vader, je zusje en je moeder. Daarom denk ik hetzelfde als KirstenSnaps, dat je je gevoel moet volgen en dat jij dat zelf het beste kunt.
    Veel sterkte nog, <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow, meisje. Wat erg.. Ik vind allereerst dat je het heel eerlijk en mooi verwoord hebt.
    Daarbij wil ik zeggen dat het jóuw mening is, en ik weet niet wat er is gebeurd, maar zo te zien niet een klein ruzietje. Aan de ene kant denk ik, confronteer haar ermee, aan de andere kant denk ik, gun haar geen aandacht, maar het is natuurlijk van welke kant je het bekijkt.
    Ik wil je vooral veel sterkte wensen en je mag me altijd een bericht sturen als je me nodig hebt..
    Sterkte. <3


    -