• Ik kom er steeds vaker achter, dat als je nena-gerelateerde dingen (nena als in de duitse zangeres nena) intoets op google de eerste, tweede, derde, vierde of vijfde link altijd van Quizlet is, en in 9 van de 10 gevallen ook nog van topics en vooral verhalen die van mij zijn. En dat vind ik eigenlijk best wel stoer :'D. Want ik bedoel, die mensen die googlen zichzelf ook wel eens. For real!! Want Katelijn van de Jeremy's en de halve Kerner familie zijn al vaker op Quizlet wezen kijken.

    Ook ben ik lid van het officieeële duitse nena forum en daar hebben ze het ook vaker over Quizlet en dat ze zich nu eigenlijk wel eens afvragen wat het is, omdat ze er heel vaak bij uit komen. Maar goed voor al die mensen en vooral voor nena dat het een nederlandse site is.

    Dus zo zie je maar Quizlet word zelfs door celebrity's bezocht en dat alleen maar door mijn vieze incestueuze, pedofiele en gerontofielen verhalen. En dat moest ik toch even mee jullie delen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    wuah cool Ö

    ik zou toch even vrezen als ze je verhalen door de vertaalmachine gooien xD


    BAM!

    Vetjes, maar straks gaan ze het vertalen! O.o


    -

    Gehehe vet man 8D
    Quizzel is vet famous.

    Mensne in paniek omdat ze willen weten wat er geschreven wordt xD
    Geheheheh muhahahahhaha

    Stoer!

    RandomRhythm schreef:
    wuah cool Ö

    ik zou toch even vrezen als ze je verhalen door de vertaalmachine gooien xD
    Ja inderdaad. Arme arme Nena :'DD. En Katelijn vind me serieus al niet meer lief en eng, dus daar is het al te laat voor. Haha :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    IC2P schreef:
    Vetjes, maar straks gaan ze het vertalen! O.o
    Hahah ja dan ben ik de lul :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is wel gaaf, maar echt... Als ze jouw verhalen gaat vertalen x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    En als ze dat van kirsten gaan vertalen gaan ze de rest natuurlijk ook doen
    en dan is bijna iedereen de lul


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Cherished schreef:
    Gehehe vet man 8D
    Quizzel is vet famous.

    Mensne in paniek omdat ze willen weten wat er geschreven wordt xD
    Geheheheh muhahahahhaha
    Gheheh jij bent zo evil. Je moest je schamen :'D. Nou stiekem geef ik die mensen groot gelijk. Want het is gewoon té erg wat er hier neergeschreven word overal. (krul) Jullie zouden je moeten schamen zeg! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha wat koel =3

    Cool Ö


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Sexy =D


    We can only learn to love by loving.

    Wouw! Zalig offzo! ;)


    Your Butt is Mine!

    Fighter schreef:
    Sexy =D
    Stoer he :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    lijkt me op zich best wel lollig,, als ik zo'n beroemt iemand was en ik zou een site vinden waar steeds mijn naam in voor komt en ik zou het in vertaal machine stoppen en lezen wat ze allemaal wel niet hebben geschreven zou mn eerste reactie zijn: wtf?! en daarna whahaha vette lol wat hebben mijn geweldige fans toch veel inspiratie:D:D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!