• Helleuw,
    Voor mijn nieuwe storie ga ik rollen weg geven. De hoofdrol heb ik al weggegeven sorrie.
    What if he's the bad guy?
    De 16 jarige Nicol Montag leeft in gevangenschap. Haar familie is vermoord en zij moet zich schuilhouden voor dat het haar beurt ook is. Ze maakt er al een paar jaar werk van om te ontdekken wie de moordenaar van haar familie is. Maar de dag is aangebroken dat ze het heeft ontdekt het is de enige echte: Edward Cullen. Haar familie is door hem vermoord omdat ze hun geheim ontmaskerd hebben. Nicol is uit op wraak en besluit die zekere Edward Cullen op te gaan zoeken. Wanneer ze bij het huis van de Cullens aankomt, doet hij zelf in levende lijven open. Nicol die uit is op wraak weet alles over Edward dus doet ze net alsof ze hem leuk vind. En Edward doet precies hetzelfde bij haar om zijn werk volledig aftemaken. Maar door al dat doen alsof wordt Nicol echt verliefd op hem.
    Dat is dus het briljante idee met Nicol (Fighter) in de hoofdrol.
    Rollen:
    -Vriendin van Jasper: Chanelle
    -Vriendin van Emmet: Julie want ze is lekker :9~
    -Een ex-vriendin die het plannetje van Nicol aan Edward wil door lullen: Alysse :9~
    -BF Edward: Taylor.
    Meer ideeën voor een rol zeg het me maar.
    Naam [hele]:
    Leeftijd:
    Foto [Geen emo/scene!]:
    Rol:

    Succes.
    Lots of love, Renée.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 20:07 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Studio komt inorde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yeaahh. Thnx^^


    Winter is coming.