• Hoe je ziet dat een jongen je leuk vind of wat je zelf kan doen dat ie dat een beetje door krijgt?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    geen idee. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Wacht even, dan kopieer ik het stukje dat Charissa daarover heeft geschreven voor ons tijdschrift bij Nederlands (geen idee of het klopt).

    Interesse, Normaal praat ‘hij’ altijd over voetbal en is hij niet geïnteresseerd in meidendingen. Als je bij zijn groepje gaat staan is hij ineens geïnteresseerd in al jouw meidendingen.

    Plagen, Als een jongen je plaagt, zoals spullen van je verstoppen, kan het zijn dat hij enige interesse in je heeft. Als het echt op pesten begint te lijken, zoals je expres pijn
    doen, dan is er niet echt sprake van interesse.

    Zenuwachtig, Hij is normaal de grappigste in de klas en hij is nooit nerveus, maar als jij in de buurt bent stottert hij en je hebt hem nog nooit zo nerveus gezien. Hij voelt duidelijk iets voor je, maar hij is bang dat het niet wederzijds is. Stap dus op hem af en zeg wat je voelt.

    Uiterlijk, Tegenwoordig heeft hij altijd zijn haar goed en elke dag wel een ander shirt aan. Dit hoeft niet perse voor jou te zijn, maar toch elke keer als jij langs loopt, doet hij zijn shirt even recht en doet hij zijn hand door zijn haren. Hij wil er graag goed uitzien als jij in de buurt komt, zeker weten dat hij een oogje op je heeft.

    Karakter, Als jij bij hem staat, gedraagt hij zicht opeens anders. Of hij gedraagt zich zenuwachtig of hij is opeens de aardigste van de hele wereld. Ook kan het zijn dat hij elke keer als hij in jouw buurt komt met stoere praatjes begint.

    geen idee dus of je er iets aan hebt xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    als hij met je flurt??.. x'D
    Sorry weet niks anders..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    dat hangt van jongen tot jongen af (:
    maar ken je hem persoonlijk?
    dan kan je erop letten wat hij zegd en doet en opmaken dat hij zich soms een beetje zoals hierboven gedraagt (:
    zoals in Hopeless haar stukje he

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 19:11 ]


    everybody needs a song.

    zie reactie Hopeless

    Jongens die interesse hebben in jou, plagen en kijken je vaak aan, sommige raken je zelf aan.


    -

    Fighter schreef:
    geen idee. ;x


    when words fail, music speaks.

    bij mij is het zo;

    dan denk ik of dan lijkt het als die kijkt maar ook weer niet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus