• Ik vind mijn school echt belachelijk. We hadden een blokuur gym vandaag, buiten. Dat is normaal. Maar het begon opeens keihard te hozen en te waaien. Moesten we van die vrouw rondjes gaan rennen. Mochten we na een half rondje schuilen in de jongenskleedkamer. Het bakje waarin onze mp3's. mobieltjes en andere dingen stonden liet ze buiten staan. Na 5 minuten binnen gestaan te hebben moesten we weer verder rondjes rennen. Nu na een rondje moesten we terug naar binnen en gingen de gymdocenten overleggen of we vrij konden krijgen. Nouja, dat kregen we dus. Blijkt mijn mp3 helemaal kapot te zijn omdat die dus de hele tijd buiten gelegen heeft, en de mobieltjes van twee anderen zijn ook kapot.
    Wij dat melden. ''Ja dat is jammer''
    Het ergste vind ik nog dat de bruggers bij mij in de bus keihard krijsen en dat ik een nieuwe mp3 maar van mijn eigen geld -dat pas over 2/3 weken komt- moet kopen. Want het is zogenaamd mijn schuld. En ik kan geen muziek luisteren met mijn mobiel.

    kuuuuuuuuutschool. Aaaaargh ik vind dit dus echt alles behalve leuk. .____.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg wat dom o.o
    Woon je in NL? Dan weet ik misschien nog een actie voor je, voor een nieuwe mp3 xd

    das belachelijk! nee echt, die leraar laat dat ding toch buiten staan! dat bakje is er juist voor om er voor te zorgen dat de dingen die er in zitten niet kapot gaan, maar eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat de school ook maar iets gaat vergoeden, zo gierig zijn ze dan weer wel...


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    das belachelijk! nee echt, die leraar laat dat ding toch buiten staan! dat bakje is er juist voor om er voor te zorgen dat de dingen die er in zitten niet kapot gaan, maar eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat de school ook maar iets gaat vergoeden, zo gierig zijn ze dan weer wel...


    Idd. >__<

    Omg wat dom o.o
    Woon je in NL? Dan weet ik misschien nog een actie voor je, voor een nieuwe mp3 xd


    Ik woon in NL, ja. Maar ik heb pas rond 20 september (als ik geluk heb), geld. Ik weet niet precies wanneer de kinderbijslag komt..

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 21:11 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik woon in NL, ja. Maar ik heb pas rond 20 september (als ik geluk heb), geld. Ik weet niet precies wanneer de kinderbijslag komt..

    Arg dat is wel jammer ö
    Want, op 12 september is er bij de Intertoys een 8GB mp4 voor 30 euro, geloof ik :]

    dat is echt kut x_x

    waarom zette dat mens dat bakje dan ook niet binnen? :o
    dat is toch dom! o.O

    dat kun je toch ook bij de belasting terug vragen ? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xDREIST schreef:
    (...)
    Arg dat is wel jammer ö
    Want, op 12 september is er bij de Intertoys een 8GB mp4 voor 30 euro, geloof ik :]

    dat is een goeie-koop (nerd)

    Wat voor school is dat? oô
    Door hun is het kapot, dus zij moeten het betalen, lijkt me logisch.

    belagelijk echt


    Life up to your own espectations

    melmeisie schreef:
    belagelijk echt


    ok

    omg, kan je die school nu niet aanklagen of zo? dat zou nice zijn (A)


    Beeeeeeeesje :-)

    ehm, ja je kan nu wel zeggen dat dat allemaal door school komt enzo,
    maar in de brugklas hebben ze duidelijk gezegd dat je het in dat bakje kan bewaren zodat het niet onbewaakt in de kleedkamer ligt,
    maar dat het nog wel je eigen verantwoordelijkheid is
    althans bij mij,
    en wij zaten op de zelfde school..

    maarja het blijft kut. ;p


    AAP

    KoeBobbie schreef:
    ehm, ja je kan nu wel zeggen dat dat allemaal door school komt enzo,
    maar in de brugklas hebben ze duidelijk gezegd dat je het in dat bakje kan bewaren zodat het niet onbewaakt in de kleedkamer ligt,
    maar dat het nog wel je eigen verantwoordelijkheid is
    althans bij mij,
    en wij zaten op de zelfde school..

    maarja het blijft kut. ;p


    En op de boermarkeweg zeiden ze dat het niet je eigen verantwoordelijk is. Daar is het verplicht je spullen in dat bakje te doen. Vanwege diefstal -dat is daar veel ofzo-.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is gewoon stom. Dat is toch niet jou schuld dat zij alles in de regen heeft laten staan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker