Wel, er zat zo een jongen helemaal alleen op de bank en ik wist dat hij in de andere klas zat. Ik vond het zielig dat hij alleen zat dus gingen we naar hem toe. Vroegen we eerst of hij in 4Hb zit. "Ik wee-et niet" antwoord die. Dan vroegen we wat zijn naam was. "Jonas .. zeker" Dan vroegen we uit welke school hij kwam "Mari .. Stella, denk ik" Ik en Nele staken meteen ons hand uit, zodat we onze naam konden zeggen, doen we altijd, maar hij bleef gewoon met zijn armen over elkaar zitten. Uiteindelijk zei hij zo ; "Ja, ik heb deze ochtend honing gegeten en mijn handen plakken nog een beetje" Ik kon me niet meer inhouden van het lachen. Dat was op dat moment wel grappig. Nu kwam er net iemand op mijn netlog met de naam "Honingpot" Klikte ik daar op, is hij dat, ghahaha. Kijk naar zijn netlog voor degene die dat hebben. Zijn schermafbeelding is ook een honingpot en bij 'Over Mezelf' staat ;
allo
ik ben de jonas
en ik eet s'morges honing
Edit; zyn schermafbeelding is geen honingpot meer, maar hij met een honingpot > < oja, moet je eens op die fto klikken, ik heb de eer om een nota te hebben op dat foto . ghaha.
Right, hebben jullie ook zo een rare mensen op school?
[ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 21:04 ]
Some people make the world special just by being in it