• Nadat de Amerikaan de eerste slok nam, voelde hij een brok in zijn keel. DeNegri spuugde het direct uit. Tot zijn grote verbazing zag hij delen van een kikker voor hem liggen.

    Het beest zat in meerdere stukken in zijn blikje frisdrank. Fred liet het er niet bij zitten en hij schakelde de Amerikaanse voedselautoriteit FDA in. Onderzoek wees uit dat het inderdaad om een dode kikker ging.

    Hoe het dier in het colablikje terecht is gekomen, blijft een raadsel. Bekijk de beelden van het glibberige blikje cola .

    gatver ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ieww!! Das echt vatzig!


    Got up on the wrong side of life today

    ik krijg er eerst een commercial voro ;x

    maar goed

    het is GROSE


    We can only learn to love by loving.

    AAH GATVER:|
    *kotst*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ieeuuww o.O


    dream, dare, fly!

    whahaha echt goor!!


    all i need is love, all i get is homework

    Hahah Bah :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    ugh, dat is echt goor ö


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    gatver!!!!
    er was ook eens dat een meisje een staart van een rat in der hamburger had. toen moest McDonalds(van wie het was) de ziekenhuis kosten betaalen, want dat meisje raakte in shock:O


    To The Stars Through Adversity

    TrueLover schreef:
    gatver!!!!
    er was ook eens dat een meisje een staart van een rat in der hamburger had. toen moest McDonalds(van wie het was) de ziekenhuis kosten betaalen, want dat meisje raakte in shock:O

    Das erg :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    gatverdamme o.O
    ik denk dat ik voortaan uit kijk voor ik een slok uit mijn cola blikje of iets anders neem.. (A)

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah Bah :'D

    Ieelww +o( das dus de reden waarom ik nooit Pepsi drink!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan heb je dus letterlijk een kikker in je keel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aah, dat is gewoon vies.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is serieus goor!


    If you had never come out of the blue, I would've stay