• Dat vind ik tenminste. Ik kom net terug van de tandarts, want ik had een gaatje Ö En nu voel ik mijn tong niet meer x]
    -steekt tong uit-
    Zie, hij is scheef Ö
    En vorige week ging die vent mijn dooie voortand repareren en toen voelde ik mijn neus niet meer door de verdoving x]

Nou ja, jullie nog leuke verdovingmomenten?

I may not always be perfect, but I'll always try.

XD Ik kon een keer mijn mond niet helemaal dicht doen door de verdoving --'

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik Was dinsdag naar de tandarts en toen kon ik het linkerdeel van me boven lip niet bewegen xD Was echt grappig met drinken. *nam een slok* *helft van de inhoud loop uit mn mond*

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

Lycaon schreef:
    Ik Was dinsdag naar de tandarts en toen kon ik het linkerdeel van me boven lip niet bewegen xD Was echt grappig met drinken. *nam een slok* *helft van de inhoud loop uit mn mond*

Mijn vader zei ook al dat ik boven de gootsteen moest drinken, maar ik knoeide niet x]

I may not always be perfect, but I'll always try.

OverMyHead schreef:
    (...)

Mijn vader zei ook al dat ik boven de gootsteen moest drinken, maar ik knoeide niet x]

Naja ik merkte het al met me mond spoelen toen de tandarts klaar was (lang leve het slabbertje xD) maar dacht da als ik eenmaal thuis was da wel al kon >< nou niet dus x]

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

ik haat verdovingen.

Stop holding me under and let me breathe.

ik had dat ook een keer zo'n verdoving en toen kwam ik thuis en wou ik eten maar dat wou niet echt, en toen wou ik drinken en toen zat de bank eronder _O_

-

Ik mocht spoelen en al het water liep er uit. Ik kon mijn mond niet dicht houden. En als ik lachte was mijn mond scheef.

Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

Ik heb nog nooit een verdoving gehad.
    Gelukkig. (:

-