• Mijn moeder belde laatst naar een volwassen vrouw (mijn vriend logeerde daar bij haar, haar vriend en dochterje en ik was kleren vergeten) en vroeg wanneer zij die zou kunnen komen halen en toen vertelde ze aan mijn mama dat mijn vriend, toen hij moest gaan werken bij zijn tante (dat zei hij ook tegen mij) dat dat niet waar was, maar dat hij met twee meisjes (apart dan) iets heeft gehadt... En dat ze het op de wc, op de zetel, op een stoel deed enz en dat hij een foto hadt getrokken toen ze met haar benen open lag (sorry vr de details). Ik was woedend toen ik dit hoorde en vroeg hem om een uitleg. Hij vertelde mij dat hij al eens gezegt hadt dat, toen hij met een vriendin en haar vriend uitging, een meisje hadt leren kennen (dus daar wist ik uiteraard wel iets van) en dat ze een beetje dezelfde problemen hadt als hij en dat hij haar wou helpen en dus aan de eigenaars van dat huis vroeg of ze mocht blijven. Dat kon en ze heeft twee weekends bij hem gebleven (zij in mijn vriend zen bed en hij in de zetel (zegt hij)) en hij loog tegen mij dat hij bij zijn Tante moest gaan werken (1 van de 3 keer was dit wél waar). Nu vindt ik dat hij mij beter wel liet komen, zodat ik zeker was dat hij niets deed, want nu vertelde hij mij ook dat ze hem probeerde te kussen en dat hij haar wegduwde... Helaas hoor ik dit pas na 3 of 4 maand en weet ik niet of ik het kan geloven en mijn vertrouwen in hem is een hele hoop gezakt. Hij is mijn eerste grote liefde en normaal gezien zou ik hem dumpen, maar deze keer is het echt moeilijk en gelooft de ene kant hem en de andere kant niet... Ik heb wel al met hem terug seks gehadt, maar ik denk wel nog terug aan dat hele gedoe. Wat denken jullie ervan en wat zouden jullie doen. En even voor de duidelijkheid we zijn bijna 11 maand samen, dus het is niet dat het gemakkelijk is om een relatie van bijna een jaar te verbreken. Dank u om te luisteren en voor jullie mening (als jullie die geven).

    PS; sorry voor de lange uitleg

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 16:34 ]


    90020190

    heeft ie nou seks met ze gehad of niet ?O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet erlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken, vind het nogal een rare uitleg :X


    -

    Het spijt me, maar voor zo een geval is dumpen een enige optie. Hij liegt tegen je, logisch dat hij je niet vertrouwd. En het is helemaal niet waar dat je hem wantrouwt. Ik had ook 14 maanden met mijn vriend, en hij heeft mij 2 maanden bedrogen. Het deed wel pijn, maar ik wist dat als het zo doorging het alleen nog meer pijn zal doen. In dit geval moet je echt voor jezelf kiezen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het spijt me, maar voor zo een geval is dumpen een enige optie. Hij liegt tegen je, logisch dat hij je niet vertrouwd. En het is helemaal niet waar dat je hem wantrouwt. Ik had ook 14 maanden met mijn vriend, en hij heeft mij 2 maanden bedrogen. Het deed wel pijn, maar ik wist dat als het zo doorging het alleen nog meer pijn zal doen. In dit geval moet je echt voor jezelf kiezen.

    Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
    Zij moet zelf beslissen wat ze uiteindelijk gaat doen, dus jij kan haar nu niet opdragen dat ze hem moet dumpen ;)
    Er zijn meedere opties,maar dat is voor ieder een ander verhaal..

    succes authentik, ik kan je hier helaas niet mee helpen...


    your eyes are like stars in the night.

    raindrop schreef:
    (...)
    Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
    Zij moet zelf beslissen wat ze uiteindelijk gaat doen, dus jij kan haar nu niet opdragen dat ze hem moet dumpen ;)
    Er zijn meedere opties,maar dat is voor ieder een ander verhaal..

    succes authentik, ik kan je hier helaas niet mee helpen...
    Nee ik snap dat ik het haar niet op moet dragen. Ik zeg alleen "Je moet hem dumpen" omdat ik weet hoe het voelt en dat het niet fijn is. Ik weet dat ze het uiteindelijk zelf moet zien uit te vogelen, maar ik weet dat het ontzettend veel pijn doet. Eigenlijk door de dwingende toon probeer ik haar te waarschuwen voor de gevolgen die er kunnen zijn. Uiteindelijk zal ze het inderdaad zelf moeten oplossen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee ik snap dat ik het haar niet op moet dragen. Ik zeg alleen "Je moet hem dumpen" omdat ik weet hoe het voelt en dat het niet fijn is. Ik weet dat ze het uiteindelijk zelf moet zien uit te vogelen, maar ik weet dat het ontzettend veel pijn doet. Eigenlijk door de dwingende toon probeer ik haar te waarschuwen voor de gevolgen die er kunnen zijn. Uiteindelijk zal ze het inderdaad zelf moeten oplossen.

    Het kwam nogal anders over, hoe je het bracht.
    Maarja, dit is nu niet een gesprek tussen ons maar het gaat even over haar want ik snap dat het zachtgezegt klote is..


    your eyes are like stars in the night.

    Maak voor jezelf uit of je bereid bent om hem te laten gaan. Indien Nee. Dan laat je het gewoon. Indien ja; moet je bedenken of je hem gelooft. In dien ja; hump je hem niet. Indien nee; dump je hem xD Zo zou ik het doen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Trafficlight schreef:
    heeft ie nou seks met ze gehad of niet ?O.o


    Hij zegt van niet...


    90020190

    Treasury schreef:
    Ik weet erlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken, vind het nogal een rare uitleg :X


    Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders kan uitleggen...


    90020190

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee ik snap dat ik het haar niet op moet dragen. Ik zeg alleen "Je moet hem dumpen" omdat ik weet hoe het voelt en dat het niet fijn is. Ik weet dat ze het uiteindelijk zelf moet zien uit te vogelen, maar ik weet dat het ontzettend veel pijn doet. Eigenlijk door de dwingende toon probeer ik haar te waarschuwen voor de gevolgen die er kunnen zijn. Uiteindelijk zal ze het inderdaad zelf moeten oplossen.


    Bedankt voor je mening en 'de dwingende toon' (de waarschuwing dus). Het is inderdaad moeilijk om zo'n keuze te maken.


    90020190

    raindrop schreef:
    (...)
    Het kwam nogal anders over, hoe je het bracht.
    Maarja, dit is nu niet een gesprek tussen ons maar het gaat even over haar want ik snap dat het zachtgezegt klote is..


    En ook jij bent bedankt, het is inderdaad klote...


    90020190

    Philadelphia schreef:
    Maak voor jezelf uit of je bereid bent om hem te laten gaan. Indien Nee. Dan laat je het gewoon. Indien ja; moet je bedenken of je hem gelooft. In dien ja; hump je hem niet. Indien nee; dump je hem xD Zo zou ik het doen (:


    Wow wat een uitleg, maar er zit inderdaad wat in. Maar het is nog steeds een strijd in mij: langs de ene kant geloof ik hem, want de vrouw die dit vertelde wil hem ongelukkig maken en heeft misschien daarom deze leugen verteld...


    90020190

    als mijn vriendje seks zou hebben met een ander meisje,en zou liegen tegen mij,dan dump ik hem meteen,hoe moeilijk het ook is.
    Bij mij zou hij niet meer moeten afkomen.
    Maarja,dat is hoe ik zou reageren (:


    everybody needs a song.

    Als mij vriend seks met iemadn anders had, zou ik hem dumpen , ookal is het moeilijk. Maar je zegt dat hij zei dat hij er geen seks mee had, maar toch... Ik weet het is moeilijk, want je twijfeld. Ik zou niet graag in je schoenen nu staan. :S

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 16:23 ]

    Boyiloveyou schreef:
    als mijn vriendje seks zou hebben met een ander meisje,en zou liegen tegen mij,dan dump ik hem meteen,hoe moeilijk het ook is.
    Bij mij zou hij niet meer moeten afkomen.
    Maarja,dat is hoe ik zou reageren (:


    Ja maar het is niet zeker of het echt is gebeurd natuurlijk, dus ik kan het niet zomaar uitmaken, want het kan een leugen geweest zijn.


    90020190