• Hebben jullie een favoriet kledingstuk? Mijn paardrijsokken vind ik zo lekker zitten he? Het geheim is dat het eigenlijk herensokken zijn. Dus koop gewoon herensokken, die zitten veel fijner. En aan hoeveel mensen laat je je sokken nou zien?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zou eigenlijk al mijn kleren niet kwijt willen, dus alles is mijn lievelingskledingstuk? =3

    Ja mijn favo kledingstuk is mijn trainingbroek en mijn beenwarmers en mijn lange vingerloze handschoentjes


    I Got My Party Tonight<33

    Mijn zwarte gilet met van die glinstertje in de kap. :')
    Ik ben gewoon helemaal verliefd op dat ding & het is lkker warm. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn trainingsbroek en mijn dikke trui. Vooral in de winter dan. In de zomer een hemd van mijn vader, waar ik de mouwen heb afgeknipt :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een t-shirt van Ed Hardy, en m'n zwarte skinny ;3
    En mijn schoenennnnnn, ohgod, die adoreer ik. Dat zijn ook kledingstukken.:Y)

    Hmmm. Ik denk mijn bruine vest met zo'n oorlogspatroongebeuren. :3 en soms ruikt ie zo lekker =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb sinds kort een nieuw lievelingshirt van Skelanimals, het zit zo lekker :X En mijn zwart rode sjaal die ik de zomer gedragen heb ;D En mijn sexy fake leren jasje ;d
    Maar mijn favoriet 'kledingstuk' zijn mijn zwarte All Stars als is dat niet echt een kledingsstuk ;d

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 23:17 ]

    Ik heb de laatste tijd opeens veel kleren gekocht. Had ik nood aan. Mijn stijl is nu zo kinderachtig niet meer! Ben ik best trots om.
    Altijd als ik nieuwe kleren heb, wil ik die kei veel dragen in het begin!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.