• Jaa, Laura gaat voor een navelpiercing. Eerst wilde ik er een in mijn lip, maar dat mocht niet. Na wat slim gedoe mag ik hem nou toch in mijn navel. Ik ben van plan om hem te nemen als het een tijd slecht weer is. Maar iemand zei tegen mij: Je moet wel een mooie buik hebben voor zo'n piercing. Nouja, dat kwam dus best hard aan. En ik weet nu zelf wel dat ik niet te dik ben, maar ik heb nu wel onzeker dat ik wel te dik ben voor een navelpiercing.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Gewoon doen! :Y)

    Buh, als je 'm echt wil zet 'm dan gewoon, wat maakt het uit of je nu een dikkere buik hebt of een platte buik, care, als jij 'm wil zet 'm dan gewoon.

    Gewoon doen joh :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als jij het wilt moet je het doen. :]


    -

    Als het wil, moet je het gewoon doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat heb je liever? Dat je een strak buikje hebt zodat je het lekker hard voelt aankomen, of een wat dikker buikje zodat het er makkelijker door gaat en je minder pijn hebt. Als ik naar zo een navelpiercing kijk, ziet het er altijd heel pijnlijk uit. Mij lijkt het dat een buikje juist minder pijnlijk is. Maar goed, ik heb eigenlijk ook helemaal geen ervaring hiermee. Succes


    Life is hard and then we die

    Dat is onzin, gewoon doen!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Doen, adoh!


    Let the Night embrace you

    een vriendin van mij wil er ook een

    gewoon doen


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon doen! Bij sommige mensen staat het beter met een platte buik en bij andere moeten de rondingen erbij anders is het niet mooi hoor! En wat maakt het nou uit als jij je er goed bij voelt? (:


    - hoi ;D

    Gewoon doen man.

    Gewoon doen. ;D

    Wieh, ik lieft jullie. Ik ga hem gewoon zetten, mijn moeder wist wel een goeie piercer hier in de buurt. Voor het eerst hoop ik dat het een tijd slecht weer blijft. Als ik hem heb, zet ik een foto op quizzel ^^.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Goedzo, niks van die mensen aantrekken die zoiets zeggen n_n


    -

    Als je het wilt, moet je het gewoon doen. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.