• Like wij hebben dus een vijver dicht bij school. en meestal hangen wij daar rond met de klas in pauzes of tussenuren en nu hebben de brugpiepers dat overgenomen, en dan NIET de knappe en leuke brugpiepers. maar echt van die losers die hun tas mee naar buiten nemen, hun broodbakje op schoot zetten en ermee rond lopen terwijl ze eten en hun tas in hun nek hebben zitten x-x MAAR mijn piepervriend zit er wel. hij haat mij =3 vind ik leuk.

    =D


    We can only learn to love by loving.

    Jaag ze gewoon weg, doe ik ook altijd als er neten op mijn plek zitten [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Als ze daar zitten moet je er gewoon met een hele groep bijzitten. Meestal gaan ze dan weg :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Jammerrr.

    Je zou ze kunnen wegjagen,op mijn school zitten veel brugpiepers..maar ze zijn bang voor de mensen die hoger zitten..dus dat werkt in mijn voordeel. (duivel)

    FCxUTRECHT schreef:
    Je zou ze kunnen wegjagen,op mijn school zitten veel brugpiepers..maar ze zijn bang voor de mensen die hoger zitten..dus dat werkt in mijn voordeel. (duivel)


    MAAR ZE ZIJN MET 3 KLASSEN OFZO ;x echt iets van 90 lui zit daar


    We can only learn to love by loving.

    je moet er gewoon bij gaan zitten, naja.. gewoon daar gaan zitten. Je jaagt ze vanzelf dan wel weg :Y)

    Fighter schreef:
    (...)

    MAAR ZE ZIJN MET 3 KLASSEN OFZO ;x echt iets van 90 lui zit daar

    dat is veeel :o

    Ahg nicol toch ö, ga er gewoon naartoe, ga er bij zitten. Meestal hebben die kindjes bang en gaan ze weer weg ö

    Jaag ze weg. .x'D
    Wij hadden in het oude gebouw ook ons vaste plekje,, op de grond bij de plant,, daar zaten we al vanaf piepers..
    en toen gingen er ineens peieprs staan,, gingnen we er gewoon tussen zitten.. ze wistne niet hoe snel ze weg moesen,, en we hebben ze er ook nooit mee gezien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die plaats is toch ni van jou, iedereen mag daar toch zitten!? :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)