• Ik had twee jaar geleden,les van een geweldige leerkracht! Maar hij is ontslagen omdat ze zeggen dat hij sterke drank aan zijn leerlinge gaf. Maar hij heeft het nooit gedaan,ik heb die nooit drank,aan ons zien geven. Dat was één van de beste leerkrachten die ik ooit heb gehad. Maar hij werd dus ontslagen,door dat voorval. Ik kon dat niet geloven dat die echt sterke drank aan leerlingen had gegeven. En ik weet nog altijd niet of het echt was of een roddel,maar ik geloof er niet veel van. Maar nu lees ik op tv,dat die leerkracht deze vakantie gestorven is ö! En serieus,ik kan dat nog altijd niet geloven ö.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 16:08 ]

    Hoezo stond dat op TV dan? Maar auwie, gecondoleerd?

    Conspiracy schreef:
    Hoezo stond dat op TV dan? Maar auwie, gecondoleerd?

    Er is zo een post [weet niet welke] En daar staan telkens nieuwsberichten op,met een muziekje op de achtergrond. En ineens zag ik dat er dus opkomen ö

    Jeetje dat is best heftig!
    Sterkte! <3


    dream, dare, fly!

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Er is zo een post [weet niet welke] En daar staan telkens nieuwsberichten op,met een muziekje op de achtergrond. En ineens zag ik dat er dus opkomen ö

    Oh zo dus. Naja, sterkte :] Begrijp wel dat 't erg is en je het niet kan geloven, tenslotte had je die leerkracht erg graag.

    Auwh, sterkte !


    Never run out of reasons to smile...

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Oh zo dus. Naja, sterkte :] Begrijp wel dat 't erg is en je het niet kan geloven, tenslotte had je die leerkracht erg graag.

    Naja,die leerkracht had wel een ziekte aan zijn lever ofso iets. Waardoor dat die een beetje geel zag. Maar die wist echt alles maar ook echt alles. Dat was gewoon een wandelend brain. Die wist dingens dat weterschappers nog aan het onderzoeken waren,was echt zot ö

    gecondoleerd? <33

    Ik heb er precies iets over gelezen, was dat niet dat hij échte champagne in de plaats van kinderchampagne gegeven had? Of is dat iemand anders?

    Het stond btw vandaag in de krant, denk ik. Zit jij in Lier op school op KTA of zoiets?

    hoe zo kwam die gozer op tv ? en gecondoleerd he


    I'm your biggest night mare

    Empire schreef:
    Sterkte! (flower)

    En was dat heel toevallig deze man? :X
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/986301/2009/09/02/Leraar-overleden-na-schorsing-voor-cava-feestje.dhtml

    Ja,dat is het. En echt waar,ik geloof er niet veel van dat hij echt cava had gegeven. De directeur overdrijft gewoon. En bij ons liegen de leerlingen over alles. De poetsvrouwen zeggen dat het kinderchampagne was,en de poetsvrouwen bij ons gaan echt niet liegen.
    Ik word er echt pist van dat ze hem daarom hadden ontslagen. De helft van de leerlingen bij ons zitten high in het school,en daar doen ze dan niets aan -_-"

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 14:05 ]

    Dat is ... lullig.:X

    Sterkte ermee! En als je erover wil praten, ik ben hier!
    (flower)


    everything, in time

    Jeutje, sterkte ö


    I don't need words to feel those lips.