• Mijn lerares Frans die trouwens een kakwijf is zei in de klas: "Je kan mijn mailadres gebruiken voor vragen voor Frans maar niet om te vragen of je vriendjes wilt worden op facebook." begon die helemaal uit te leggen waarom ze facebook heeft en nu vond ik haar FAcebook.

    En dat vond ik dus grappig, oké sorry xd

    En nu vond ik bij haar vrienden ook nog allemaal leerkrachten van op school :'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:28 ]


    Only losers can act the way you do

    Weet je dat één van mijn ex-leerkrachten op Netlog zit? Daarom dat mijn instellingen zo staan dat er alleen vrienden op mijn pagina kunnen, hell no dat daar één van mijn ex-leerkrachten op kan hoor ;o Btw; wat een lelijk mens x.x

    oh, dat hadden we bij een leraar ook vorig jaar, maar net andersom, hij gaf zijn emailadres zodat we met hem konden praten op msn, en we mochten op zijn persoonlijke site waar al de vakantiefoto's sinds 5 jaaar geleden ofzo, we mochten hem op facebook toevoegen en die shit > <


    Some people make the world special just by being in it

    bij ons zeggen de leraren altijd: "je mag mijn hyves opzoeken maar ik voeg je toch niet toe" x'D

    Wij hadden een leerkracht die Netlog had. Iedereen voegde hem toe, maar hij heeft ons nooit aanvaard --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij ons voegen leraren je gewoon toe, haha.


    hoi, jij bent leuk.

    Bij ons zijn de leerkrachten te ouderwets om Netlog/Hyves/facebook te hebben. :'D

    _O_


    Let the Night embrace you

    Bij ons hebben ook sommige leerkrachten facebook er had zelfs eentje gereageerd op een foto van haar bij een leerling.
    Als je dan iets slechts bij die foto hebt staan ofzo (A)


    You're a star in heaven.

    Man man man, waar kennen we dat van?
    Ow jah... Er zijn nog leerkrachten die facebook hebben bij ons (mijn leerkracht engels heeft een tijdje netlog gehad, maar die heeft hij verwijdert om weet ik wat...)
    en nog een vervangleerkracht biologie ('den Baileys'...) die ons heel zijn leven adhv een powerpoint liet zien, en ons onszelf dan niet liet voorstellen x[


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Die leerkrachten van tegenwoordig toch. :8

    Volgens mij hebben mijn leerkrachten dat niet o.o


    Never run out of reasons to smile...