Ik ga om 10 uur slapen en val pas om 12:00 in slaap.Ik ben nooit moe maar als ik dan in slaap val ben ik 's morgens wel super moe.
Hoe kan ik dit voorkomen??
Weet ik niet, had ik vorig jaar ook.
Bij mij van de stress, die ik nog steeds heb maar ik val wel weer voor 12 uur in slaap.
Uhm, slaappilletjes hielpen bij mij niet en het ging na een lange tijd vanzelf weer over..
Krullie schreef:
Weet ik niet, had ik vorig jaar ook.
Bij mij van de stress, die ik nog steeds heb maar ik val wel weer voor 12 uur in slaap.
Uhm, slaappilletjes hielpen bij mij niet en het ging na een lange tijd vanzelf weer over..
Hoe lang duurt die tijd dan?
Want op school val ik dan half in slaap --
Buh, dat heb ik al ongeveer een jaar? maar ik ga dan rond elf in mijn bed en slaap tussen half drie en vier uur Best irritant, maar ik ben dan nooit moe - behalve als we een saaie les hebben
ik heb dat ook altijd, maar ik heb er nu vrede mee. ik benut die tijd gewoon om eventjes alles op een rijtje te zetten en alles even te overdenken. :')
misschien voordat je gaat slapen 40 rondjes om je huis rennen, val je vanzelf neer
of je moet gaan mediteren, proberen alle gedachten uit je hoofd te bannen en je alleen maar concentreren op je ademhaling.
You're not nobody.You're just the absence of somebody
Dat heb ik al vanaf groep 3 ongeveer...
Het word bij mij alleen maar erger...
Als ik om half 11 in bed lig dan slaap ik pas om 2 uur
Ik heb verschillende pilletjes gehad en niks helpt