• Mijn hobby is dus FF schrijven en nee het boeit me niet wat jullie nu van me denken, de meesten zullen hetzelfde hebben als mij trouwens.
    Maar door school kan ik in de week maar één uur op de pc en dus echt te weinig en ik haat het, want als ik geen FF kan schrijven loop ik erbij als iemand die serieus seksueel gefrustreerd is ofzo... >.<

    wie heeft dat nog meer? (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wat is.. FF?
    En ja, ik heb dan geen tijd voor mezelf! Ik kijk graag films, dat kan dan ook niet meer zo snel.. ik zit graag op de computer.. ik teken graag..
    ELELEEELELEELEL
    IK WIL NIET NAAR DIE KUT SCHOOL, DINGEN LEREN DIE ME NIET INTRESSEREN EN DIE IK LATER NIET NODIG HEB.

    Hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    whaha

    dat klonk grappig

    maar serieus dat heb ik ook.
    ik kan geen dag zonder schrijven
    dan ga ik dood.


    We can only learn to love by loving.

    Ik lees en schrijf graag, maar door school heb ik daar ook weinig tijd voor (zip)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Schrijven in een schriftje dan? Dan kun je evengoed door gaan met schrijven.


    Wie du mir, so ich dir.

    School is gewoon dom ._.

    mijn hobby is tot 12 uur in bed blijven,, IK VIND ZE GEMEEN ZE NEMEN MIJN HOBBY OOK AF (huil)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    mijn hobby is tot 12 uur in bed blijven,, IK VIND ZE GEMEEN ZE NEMEN MIJN HOBBY OOK AF (huil)
    HAHAHAHAHAAHA, die is goed. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kan het misschien ook wel gewoon in een collegeblok of schrift schrijven ofzo? =)
    Alhoewel dat ook irritant is ><
    School duurt gewoon zóó lang , en de helft van de tijd doe je niks.. dat is zo en zo kut..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    KirstenSnaps schreef:
    Schrijven in een schriftje dan? Dan kun je evengoed door gaan met schrijven.


    Nee, want
    1. ik heb geen schriftje (':
    2. dan moet ik het overtypen
    3. ik wil niet dat iemand het schriftje leest


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Unloved schreef:
    Je kan het misschien ook wel gewoon in een collegeblok of schrift schrijven ofzo? =)
    Alhoewel dat ook irritant is ><
    School duurt gewoon zóó lang , en de helft van de tijd doe je niks.. dat is zo en zo kut..


    echt, en als ik dan thuiskom, moet ik nog een hele berg huiswerk maken...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat probleem heeft iedereen, want oh nee, we zouden maar eens méér vrije tijd dan school hebben. -.-

    Stereotype schreef:
    (...)

    Nee, want
    1. ik heb geen schriftje (':
    2. dan moet ik het overtypen
    3. ik wil niet dat iemand het schriftje leest

    Daar heb ik wat voor:
    1. je koopt een schriftje (kost 25 cent ofzo)
    2. je typt het over als je weer wat meer vrije tijd hebt, zo kun je alsnog schrijven en moeten alleen je lezers wat langer wachten
    3. verstop het :Y)
    Zo goed? ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    dat heb ik ook ;o
    Nu schrijf ik ook gewoon in schriften..
    als ik niks te doen heb, ga ik ook altijd in de achterkant van mijn schrift schrijfen..
    Maar sins ik een keer iets aan mijn vriendin heb laten lezen,, wil ze telkens alles lezen..
    Maar als ik FF Schrijf durf ik dat neit.. want dan gaat ze me Kapot hart uitlagen. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    seksueel gefrustreerd? ghaha, wat leuk uitgedrukt. Maar ik snap je wel, ook al kan ik vaker op de pc. Vorig jaar had ik net hetzelfde. Maar ik schreef dat dan op een blaadje op, en later typte ik dat op Quizlet,

    (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Sorcha schreef:
    Ik lees en schrijf graag, maar door school heb ik daar ook weinig tijd voor (zip)


    hoi, jij bent leuk.