• Wie heeft er uniform op school? Ik heb het en eigenlijk is het nog niet zo erg: jas: donkerblauw, truitje, t-shirt enzo, dus vanboven: grijs, wit of donkerblauw, broek mag voor jongens én meisjes: donkerblauw, bermuda mag alleen voor jongens: donkerblauw en schoolrok: grijs. Schoenen moeten wit, grijs, zwart of bruin: combinatie van de twee mag.

    (nerd) <- klikbaar (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 18:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Nope, en ik zou nooooitt naar een school gaan/willen waar ze uniformen hebben. ;$


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Whaha geniaal die klikbare emoticon
    Ziet er op zich niet al te erg uit, wel een beetje somber en als je lelijke benen hebt staat het niet :X


    Your make-up is terrible

    ik vind het eerlijk gezegd nice :X


    -

    Ik moet al 3 jaar lang uniform dragen -.-
    Maar jah als iedereen dat draagt is het idd niet zo erg. Mijn uniform is: lichtblauwe polo,donkerblauwe trui en jas, zwarte of grijze broek, grijze rok (van het school zelf) en donkere schoenen.
    Een nadeel: geen witte rand aan de schoene->duss geen All stars :(


    HaveFun!

    Hm. Het gaat bij jullie. jullie mogen ten minste zelf weten welke schoenen jullie aan willen xd

    nee, ik draag geen uniform, doen ze volgens mij bijna niet in nederland o.o


    Destroy what destroys you.

    Eh wij hebben gewoon een donkerblauwe sweater met het embleem van onze school + een blauwe t-shirt met 't embleem en daaronder moeten wij dan meestal een blauwe jeans broek aan doen. Géén andere kleuren van broeken, het moet een blauwe zijn. Maar ons uniform moeten we alleen aandoen als we ergens naartoe gaan of voor LO

    Ik heb ze niet

    maar damn die van jullie zijn leuk =D


    We can only learn to love by loving.

    Nee, maar zo'n uniform vind ik wel leuk. Omdat je allemaal gelijk bent, en tegelijk ook verschillend. Da's helemaal anders dan een uniform dat exact hetzelfde is, zoiets vind ik nog wel leuk (:


    Never run out of reasons to smile...

    'k heb het niet, maar 'k vind het niet eens zo erg ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat somber. ._.

    Nee en ik zou het ook niet willen (:


    You're a star in heaven.

    jullie uniforum vind ik opzich nog wel tof zegmaar. maar ik ben toch blij dat t bij ons niet is,


    i need you like a heart needs a beat.

    Nee, maar ik zou er geen problemen mee hebben als onze school het wel zou willen gebruiken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'