• Mijn moeder is een week weg en ik ben alleen thuis dus moet ik zelf poetsen en opruimen en die zooi. Ik dus net alles gestofzuigd en gedweild.

Ging ik ergens instaan met mijn blote voeten en dat deed wel pijn maar toen had ik zoiets van 'oh zal wel' dus ik ging de schoonmaakspullen opruimen. Kom ik terug in de kamer staan er overal bloedhakafdrukken op de net gedwijlde vloerd :'D

Dus ik mijn voet optillen had ik een spijker in mijn voet. Hahah, dat zag der echt zo goor uit, en nu moet ik weer de halve woonkamer overnieuwd dwijlen :'DDD

Wie du mir, so ich dir.

Screwed schreef:
    Je hebt een spijker in je voet en je voelt het niet? Dat is bijna eng O.O
    Ja nou ik kan best veel hebben qua pijn. Ik heb ook is mijn enkelbanden afgescheurd en er nog gewoon de hele dag op gelopen en naar een concert geweest. Maar ik heb de spijker er al uit en ontsmet en alles. Was geen roestige spijker en ik heb nog niet zo lang geleden een tetanisprik gehad :Y)

Wie du mir, so ich dir.

..auw._.
    veel succes met terug te dwijlen :')

Imperfection Is Beautiful

oei x] moet vast pijn doen x]

damn, hoe kan je dat nou niet voelen o.o -mn moeder heeft het wel eens gehad, en volgens haar doet het pijn-

Destroy what destroys you.

Auwcht o.o

Never run out of reasons to smile...

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja nou ik kan best veel hebben qua pijn. Ik heb ook is mijn enkelbanden afgescheurd en er nog gewoon de hele dag op gelopen en naar een concert geweest. Maar ik heb de spijker er al uit en ontsmet en alles. Was geen roestige spijker en ik heb nog niet zo lang geleden een tetanisprik gehad :Y)

Dat van die enkelbanden heb ik ook al voor gehad maar toen kon ik niet meer op mijn voet staan Dat jij dat dan nog wél kan + naar een concert gaan ._.

Was het een grote spijker? Dan zal ik toch maar even naar de dokter gaan als ik jou was. Nou ja, je moet het zelf weten hoor. Maar ga wel als het begint te ontsteken ofzo.

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

FreePeace schreef:
    Was het een grote spijker? Dan zal ik toch maar even naar de dokter gaan als ik jou was. Nou ja, je moet het zelf weten hoor. Maar ga wel als het begint te ontsteken ofzo.
    Gheheh. Ik heb het al helemaal ontsmet en schoongemaakt. En ik snij of bezeer mezelf wel vaker. Maar is goed, bij deze beloof ik dat ik naar de dokter ga als het gaat onsteken (krul)

Wie du mir, so ich dir.

o geweldig x'D
    ik had net een bloedneus dus ik kon ook het spoor van de woonkamer tot de wc en de wc zelf schoonmaken^^

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

MissShinoda schreef:
    o geweldig x'D
    ik had net een bloedneus dus ik kon ook het spoor van de woonkamer tot de wc en de wc zelf schoonmaken^^
    Hahah arme jij :'D(flower)

Wie du mir, so ich dir.