• Je denkt aan June. Aan haar gezicht, aan haar lach, aan haar woorden. Je denkt aan jullie geweldige dagen samen. Met haar is de wereld vol gekte. Met haar ben je honderd procent jezelf. Dan doe je gek en kun je jezelf zijn zonder je te hoeven schamen.
    Na je laatste bezoek bij haar. Na haar zo te hebben gezien met Luke, mis je haar verschrikkelijk.
    De vorige keren was het minder erg. Toen liet je haar achter en wist je dat het goed kwam. Maar nu heb je het gevoel dat je haar mist bij alles wat je doet. Dat je haar nodig hebt.
    Je zucht. Je weet niet wat het is en waar het weg komt. Ze is gewoon je beste vriendin.
    Maar hoe meer je er over nadenkt. Hoe meer je haar weer wilt zien. En zoveel te langer lijkt de komende week.

    June & Nick worden vrienden, door een klein ogenlukje. Maar dan krijgt June een vriendje en veranderen Nicks gevoelens. En dan?
    Dit verhaal is nog in de maak. Maar zodra ik het op quizlet zet komt hier een melding. Maar, laat me weten of het je wel wat lijkt. (:
    x. ©AAH.

    Hai, hier is de link naar het langverwachte (: Try To Catch My Lovebug. Enjoy, <3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 11:17 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Het lijkt mij persoonlijk een leuk idee =]

    Lijkt mij erg leuk verhaal =)


    keep on tryin' to win, even if you lose.