• is blijkbaar nog altijd niet mijn sterktste vak. Want er komt gewoon niets uit mijn hoofd; -waarschijnlijk omdat er een grote bult opstaat met dank aan mijn bureau.- en origineel dat ben ik al helemaal niet.

    Hebben jullie nog wat ideetjes (A)?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    NIet iets conkreet maar het lijkt mij leuk als er iets met horror of moorden ofzo maakt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik kan waarschijnlijk wel iets bedenken, als je me een titel geeft. Maar zelf ben ik niet echt goed in schrijven, daarom doe ik het ook niet :x en als ik aan een verhaal begin, maak ik het nooit af.

    is Feed the horse geen liedje? :x

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 14:48 ]


    All was well.

    Nee, niet echt. Ik heb alleen een paar zinnen verzonnen, voor een verhaal waarin een moord komt. Maar verder ben ik ook niet. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Almighty schreef:
    Ik kan waarschijnlijk wel iets bedenken, als je me een titel geeft. Maar zelf ben ik niet echt goed in schrijven, daarom doe ik het ook niet :x en als ik aan een verhaal begin, maak ik het nooit af.

    Ewel; bij mij is het juist hetzelfde :) ik snap niet hoe sommige mensen hier zo goed kunnen schrijven ö! naja ik heb geen titel. ben ik ook al niet goed in:)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    wiskunde is mijn slechtse vak :(

    Je moet jezelf niet te hard dwingen. Als je niets kan bedenken, moet je niet beginnen schrijven, het lukt dan toch niet. & als je toch zo graag wilt schrijven, over iets concreet, lees dan vanalles over dat onderwerp, schrijf het op een blad, & houd het bij, zodat je steeds op die dingen kan terugvallen. Kijk naar films, series, die met dat onderwerp te maken hebben. Meestal krijg je dan inspiratie, & kan je beginnen. Misschien helpt dit je ^^ (niet dat ik een goede schrijver ben, maar meestal helpt dit mij)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb net hetzelfde probleem: niet origineel & leeg in mijn hoofd.


    -

    ik heb te veel inspiratie. ik ga na denken voor je. =3


    We can only learn to love by loving.