Gisteren zijn mijn ouders, mijn zussen en ik naar familie gegaan, meer bepaald naar tante Kathleen en nonkel Bart 8D Niet dat hun mijn echte tante en nonkel zijn - die heb ik niet, mijn moeder en vader hebben allebei geen broers of zussen - maar we noemen hun gewoon tante en nonkel. En dus zij hebben twee zonen, mijn achterneven.
De ene is 19 en de andere 21 dacht ik en dan zul je denken van: Zij gaan met vrienden weg en kijken niet echt om naar die achternichten van 10,13 en 15 jaar. Nou dan heb je het dus echt wel mis. Want toen we gisteren gingen wandelen met hun dan gingen ze allebei mee en zei de ene van 21 zelfs dat hij mij zou dragen omdat ik blaren had ._. Okay, dat doen mijn achterneef van 17 en achternicht van 21 echt niet hoor ;o En hun wel
En daarom zijn mijn achterneven cool. Ook omdat ze allebei dezelfde muziek leuk vinden dan mij en omdat die van 21 voor mij de DVD van de live tour van Green Day 'Bullet in a bible' of zoiets gaat kopiëren morgen. Gha, ik vind hun echt geweldig. En ze hebben gisteren voor ons een soort live concertje gebracht en heel veel Green Day gespeeld met hun gitaren en dat was leuk
Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ook zulke coole neven/nichten/achterneven/achternichten of misschien zelfs tantes of nonkels?
xoxo'