• En mijn lieftallige zus die in Spanje woont komt aan in NL. En dan zie ik haar voor het eerst zwanger. =D Hyperheid overheerst.
    En dan nu het interessante gedeelte:
    Wie heeft er nog meer familie in het buitenland?

    ik eerst (puh): Mijn zus die woont dus in Spanje maar gaat naar Ierland verhuizen, en ik blijk ook nog ergens een broer in Spanje te hebben. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    in Australië; De oudste zus van mijn vader, met dr man en die hebben 3 kinderen (mijn neven en nicht), en die hebben ook weer kinderen^^
    & Mijn nicht woont in Dubai


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Iedereen woont in nederland :')


    -

    Iedereen woont in nederland.

    Dude, ongeveer heel mijn familie woont in het buitenland x] in Italie, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Pakistan, Iran, &nd Amerika ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn bompa en bomma zijn gescheiden en die bompa woont met zijn nieuwe vrouw (ook Belgisch) in Florida. De zus van mijn bompa woont in Canada, die heeft kinderen en die kinderen hebben dan ook weer kinderen van ongeveer 25 (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 14:50 ]


    Only losers can act the way you do

    Iedereen woont over heel België bij mij :)
    denk ik al stamt een deel van de familie uit Nederland dus daar zal wel heeel verre familie nog wonen maar dichte familie? nee over heel België wel :) x

    mijn oom en tante en nicht en nichjte en neef wonen momenteel in ierland
    vorig jaar zateze 3jaar in guatemala(nerd)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Mijn oom woont in Duitsland x.x

    Mijn oom, tante en twee neven wonen in Rusland.
    Bijna hele familie van mijn vaders kant woont in Amerika.
    Mijn opa en oma, drie tantes, twee ooms, en vier nichten wonen in Armenie.
    Mijn halfbroer woont in Griekenland.

    Alleen mijn ouders, neefje en tante wonen met mij in Nederland.:'(


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Cool! Veel plezier! De helft van mijn familie is in Indonesie geboren, en mijn oom en tante wonen daar nog. En ik heb ook een deel van de familie in Duitsland wonen. :]


    You move me ......... Kurt

    Ik ga lekker dwars doen,
    want ik heb geen familie in het buitenland! Ik heb een oer Hollandse(Nederlandse) familie die hier geboren en getogen zijn.:Y)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 20:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn Peter woont in La Gomera, dat is een eiland van Spanje dicht tegen Marroko.
    En mijn oom woont in Saoedi-Arabië ofzoiets x'D


    - hoi ;D

    Ik heb nog familie in Engeland wonen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet dat ik weet. Heel mijn familie leeft in België, gok ik. :')