• Mijn broer mag vanavond wel naar Kane's gratis optreden in Hengelo maar ik mag er niet heen x_X mijn halve klas gaat, maar dat geloven ze niet dus mag ik niet.
    en nu ben ik shaggerijnig
    omdat hij wel mag en ik niet x_x
    en dus
    ga
    ik
    IEMO doen

    -kidding-


    We can only learn to love by loving.

    Jammer voor je.
    Maar wat is IEMO? xxd


    - hoi ;D

    Damn - hier heb je een beetje geluk van mij (flower) -

    Troost je, ik moet naar een Schots folkfestival als Destine naar België komt ._. That sucks! Dat van jou ook hoor, arme Nicol ;o Als je iemo wil doen en je wil erover praten, ik ben er voor je eah? (flower)

    Troglodyte schreef:
    Jammer voor je.
    Maar wat is IEMO? xxd

    Als een Amerikaan emo zegt spreken die het uit als iemo, dus dat is gewoon emo XD

    Damn, heb vandaag de hele dag IEMO gedaan (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat is gemeen. ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oeh dan gaan we samen iemo doen
    want ik zou vanaaf naar gratis optrede van destine gaan
    maar mogt togh niet(ook al hade ze het beloofd)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    blubble schreef:
    oeh dan gaan we samen iemo doen
    want ik zou vanaaf naar gratis optrede van destine gaan
    maar mogt togh niet(ook al hade ze het beloofd)


    Pff
    ouders zijn zo onredelijk.


    We can only learn to love by loving.

    dat is eigenlijk vet oneerlijk :8


    -

    Arme jij.
    Maar Kane zuigt, ik haat ze sinds ik vorig jaar werd doodgegooid met al hun nummers. Het is een wonder dat ik het heb overleefd. :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blondiepants schreef:
    dat is eigenlijk vet oneerlijk :8


    idd

    maar hij is 2 jaar ouder x_x dus mag ik niet om de reden dat hij oud genoeg is en ik niet

    @Renée
    pff arm meisje toch


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    idd

    maar hij is 2 jaar ouder x_x dus mag ik niet om de reden dat hij oud genoeg is en ik niet

    @Renée
    pff arm meisje toch


    Okee, die reden valt nog te begrijpen, maar ik vind: als je 2 kinderen hebt en de ene mag wel iets, dan kan je het ander kind dat niet verbieden. Je bent toch 15/16? Zo jong is dat nu ook weer niet :X maarja, wie ben ik om dat te zeggen ^^


    -

    Echt wel wij zijn beide vet iemo. :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Okee, die reden valt nog te begrijpen, maar ik vind: als je 2 kinderen hebt en de ene mag wel iets, dan kan je het ander kind dat niet verbieden. Je bent toch 15/16? Zo jong is dat nu ook weer niet :X maarja, wie ben ik om dat te zeggen ^^


    wahha ik ben 13 maar mijn halve klas g aat dus ik vind het oneerlijk ;x

    @Renée
    echt wel


    We can only learn to love by loving.

    Arme jij :'(