Audrey Rodriques (16) en Edward Masen (17), staan op het punt te trouwen. Totdat Edward ziek word van de Spaanse-griep. Audrey bid dagen lang naast zijn bed, maar Edward verslechterd alleen maar...
'Nee, Edward, geef niet op!' smeek ik hem huilend. 'We gaan trouwen, en krijgen kinderen, dat beloof ik je.' Edward hoest een beetje. 'Audrey..' zegt hij moeilijk. Ik kijk hem aan en pak zijn hand stevig vast. 'Ik ga sterven. Ik kan het niet meer volhouden. Ik, ik wil dat je gaat.' zegt hij terwijl hij tussendoor hoest. Ik schudt mijn hoofd hevig. 'Nee, ik verlaat je niet.' zeg ik. 'Ik wil, dat je met een ander persoon, een leven opbouwt, en mij.. voor eeuwig vergeet. Dat is het laatste wat ik van je wens.' zegt hij, en er rolt een traan over zijn wang. 'Ik kan je wel verlaten, maar ik zou nooit een ander persoon kunnen vinden.' zeg ik. Edward draait zijn hoofd mijn kant op, en gaat met zijn vingers over mijn lippen. 'Ga nu, naar je familie. Denk niet meer aan mij, vergeet me.' zegt hij. Met tegenzin en tranen in mijn ogen knik ik zachtjes. Mijn lichaam verlaat het ziekenhuis, maar mijn ziel wilt het liefst terug lopen....
Audrey en Edward worden beiden op 16 en 17 jarige leeftijd gebeten door vampieren.
Audrey woord een moordlustig wezen, dat mensen bloed drinkt, en Edward word een Cullen, een vegatarische Vampier.
Wat ze beide niet van elkaar weten, is dat zen nog leven. Totdat Audrey in Forks komt wonen...
Nou heb ik nog rollen nodig voor;
- Emmett's vriendin.
Lijstje:
Naam (gehele naam):
Mens of Vampier:
Welk jaar ben je Vampier geworden (negeer deze vraag als je mens heb gekozen):
Leeftijd:
Uiterlijk (foto, graag geen scene/emo):
Karakter (4 karaktertrekken):
Welke rol wil je?:
[ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 12:33 ]
ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!