Jawoel, Tokio Hotel was op mtv.de op het programma All eyes on you. And aaj laajk it. Part 1 Part 2 als hier al een topic over is mag hier een slotje op
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Whipple schreef: (...) ik vond dat hij het eigenlijk heel goed deed..x'D grapje x'D
Wat nou Tokio Hotel is arrogant geworden. Kijk nou wat een schatjes die twee zijn.
blame the bully.
xDREIST schreef: (...) I'll kick his ass Aber Tom moet me dat trucje leren, want dat lukt mij dus nooooit ><
BrokenDreams schreef: Amai, in dat tweede filmpje. Tom zal eens een stuk taart. -of wat het ook mag zijn,- in zijn mond stoppen ö
You'll never dream alone. <3
Breakfast schreef: (...) Uhu. Like, zo'n groot stuk taart. |: -Denk ik waarschijnlijk omdat ik juiste kleine hapjes neem- En Bill voetbalt schattig. En Tom lacht knoddig. En zijn Ingrid en Klaus geen zangers uit Duitsland? Oo'
Gha schreef: (...) Ja, ik denk het, zoiets als Nicol en Hugo in België ^^
bij die 2de Filmpje,, bij die paarden staart.. dagt ik dat het bill zijn haar was ;x.. x'D BUt,, Oke,, die filmpjes is best wel grappig.. x'D
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
ahaha hun lach is echt hilarisch ^^
ze lijken ik en mijn opa wel en dan rent men oma er altijd achteraan van nee kim, zeger niet die boom in ! en dan klimmen ik en men opa toch die boom in en dan durfen we er neit meer uit maar ze zijn wel vet funny
A Noble was Born in Chaos
Don't let 'em say you ain't beautiful.
Agony schreef: ahaha hun lach is echt hilarisch ^^
I did not hit you. I just high-fived your face.
Whaha Tom de piraat
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
Het is meer 'All eyes on Bill & Tom Kaulitz.' Maar ach, wat zijn ze lief.
ok
Yaay'. : D
We'll never be as young as we are tonight