• [..] haar leven stort in wanneer haar moeder komt te overlijden bij een auto ongeluk. Ze wil niet meer leven. Ze wil niet meer bestaan. Maar als ze haar vader op een avond straalbezopen met een vreemde vrouw op de bank aantreft, kan ze het niet. [..] weet nu dat ze er moet zijn voor haar vader. Omdat haar vader verslaafd raakt aan de drank, behandeld hij [..] niet altijd als een dochter, maar meer als een sloofje. Langzaam raakt hun geld op. [..] is ten einde raad. Ze belt een afkick kliniek en haar vader wordt meteen opgenomen. [..] is alleen. Het huis is zowal leeg want haar vader had alle waardevolle spullen verpatst voor drank. Ze had ook haar vrienden laten stikken om meer tijd voor haar vader te schikken. Als ze een dag aan het werk is, komt er een jongen naar haar toe. Hij beweerd haar broer te zijn. [..] geloofd er niks van, en gaat er niet op in. Naderhand begint ze toch te twijfelen, de jongen leek toch echt wel wat op haar! Ze gaat hem op zoeken. Ze blijken inderdaad broer en zus te zijn. Zullen ze elkaar door deze moeilijke tijden heen slaan?


    Doen/nietdoen?
    Naam?
    Maybe andere titel?

    Houvanje.


    when words fail, music speaks.

    Haha oke, dan niet.
    -slotje


    when words fail, music speaks.

    Ooooow die. (baby)
    Doen, en ik weet geen naam, en ik zou wel voor een andere titel gaan, want verdriet klinkt zo depressief enzo. En verdriet (de titel) spreekt mij niet echt aan :x

    Eeeeeehn, ik hou ook van jou, heur!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 16:45 ]

    Waar ben je ? alstitel

    doen

    en naam neem iets typisch nederlands


    We can only learn to love by loving.

    Slotje op aanvraag van de maakster :]


    I clicked my heels and wished for you.