• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet veel te snel een keuze maken over je toekomstige beroep.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien, ergens wel.


    007

    Eens...

    Eens!


    Get back motherfuckerz'

    Eens denk ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Q schreef:
    Misschien, ergens wel.

    Oneens


    *uNkNoWn*

    Eens.


    - hoi ;D

    Ik ben het ermee eens. Je moet aan het eind van de tweede/derde klas al kiezen wat voor niveau en profiel je wil gaan doen. Dan zit je echt nog midden in je 'lang leve de lol' periode. Ik wist toen echt nog niet wat ik wilde.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eensch. How in the blue hell kan je verwachten dat je zo vroeg al weet wat je over 10 jaar gaat doen?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    EENS HELEMAAL MEE EENS !!


    ...

    Miauw schreef:
    Ik ben het ermee eens. Je moet aan het eind van de tweede/derde klas al kiezen wat voor niveau en profiel je wil gaan doen. Dan zit je echt nog midden in je 'lang leve de lol' periode. Ik wist toen echt nog niet wat ik wilde.


    idem.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat het aan de persoon zelf ligt die moet kiezen. Sommige weten van kleins af aan al wat ze willen worden en dan kunnen ze er eindelijk écht voor kiezen. Anderen weten het helemaal niet en daar zou het dus te vroeg voor zijn. Ja, mijn mening is verdeeld. Ik kan er niet 100% eens of oneens over zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens !


    Just a simple "I love you" (:

    Trafficlight schreef:
    Ik denk dat het aan de persoon zelf ligt die moet kiezen. Sommige weten van kleins af aan al wat ze willen worden en dan kunnen ze er eindelijk écht voor kiezen. Anderen weten het helemaal niet en daar zou het dus te vroeg voor zijn. Ja, mijn mening is verdeeld. Ik kan er niet 100% eens of oneens over zijn.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3