• Ik wil mijn verhaal op een onbewoond eiland met Tokio hotel graag herschrijven. en wat vernieuwen omdat hij oud is. vind ik dan, maar nu zoek is dus nog wat rolletjes, interessen?

    Tokio Hotel is een paar weken geleden ploseling verdwenen. ze zijn ontvoerd. alle onderzoeken lopen dood. het enige wat de politie weet is dat ze in een helicopter zijn gegooit en daarna verdween elk spoor.. waar zullen ze zijn?, vinden we ze nog ooit terug? leven ze nog wel?..

    Maar niet alleen Tokio hotel is ontvoerd. ook nog verschillende meisjes zijn op brute wijze ontvoerd. heeft dit er mee te maken?, of is het los van elkaar?..



    ontvoerde meisjes:
    1.Breakfast als Faith Miller
    2.TrueLover als Katie Flannery
    3.Arixkip Miyu milligan
    4.wipie als melinda McLordy
    5.Kauwgomjunky als Nickita Sykes
    6.Confused als Michelle Gellar
    7.Almighty als Lize Graff
    8.Whipple als Mireille Wintersen


    eiland bewoonster *geheimzinnig type, kent het eiland Goed*
    1. Unreflected als Joanna Lenore



    Naam:
    achternaam:
    leeftijd: *tussen de 18 en de 21*
    afkomst:
    karakter:
    uiterlijk:
    tekstje:


    eerste twee delen staan al online!

    VOL! Slotje?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 17:43 ]

    Name: Faith Miller.
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Noorwegen.
    Karakter: Een vriendelijk type, waar je niet zomaar mee kan sollen. Wanneer je haar kwetst heb je met het verkeerde meisje te maken en kan ze een grote bitch worden. Ze is behulpzaam en vertrouwt té rap mensen.
    Uiterlijk: profielfoto.
    Tekstje: Hoi,
    ik ben Faith Miller. Geboren in Noorwegen en negentien jaar oud. Ik kan er niét tegen wanneer mensen mij gebruiken, dan kwetsen ze me juist heel hard en dan hebben ze niet meer het vriendelijke meisje van eerst.

    -ontvoerd meisje-

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 13:53 ]


    You'll never dream alone. <3

    ik wil graag, info komt er aan.

    Naam: Katie
    achternaam: Flannery
    leeftijd: 19
    afkomst: New York
    karakter: Bijdehand, slim, grappig, beetje arogant, houd er van om gek te doen
    uiterlijk: lang bruin haar, bruine ogen, slank, en 1.68.
    tekstje: hoihoi. ik ben Katie, kom uit new york. en ben dan ook een echte new yorker.
    ik houd er van om te feesten. en te shoppen.
    maar meer houd ik van mijn vrienden, zonder hun zou mijn leven geen zin hebben.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 14:04 ]


    To The Stars Through Adversity

    Naam: Melinda
    achternaam:McLordy
    leeftijd: *tussen de 18 en de 21* 19
    afkomst: berlin
    karakter: lief, onzeker, slim, verlegen.
    uiterlijk:http://www.childstarlets.com/lobby/bios/portraits/sara_paxton23.jpg
    tekstje:
    hye,
    mijn naam is Melina, maar je mag me wel mel noemen hoor.
    Ik ben 19 jaar oud en studeer medicijnen. Ik ben half duits en half amerikaans en ja dat was het zo'n beetje...


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    ohooh mag ook ? (alweer, xD als het goed is :$)
    ik zal braaf zijn(A) xD

    Naam: Miyu
    achternaam: Milligan (is haar Vader's achternaam (A)
    leeftijd: *tussen de 18 en de 21* 18 (??)
    afkomst: Japan (maar woont vanaf haar 6ste al i Engeland)
    karakter: Lief,Vrolijk,Rustig,Verlegen,Onhandig en huilt heel snel
    uiterlijk: http://myhelloproject.files.wordpress.com/2009/02/artistphotois6.jpg
    tekstje: haaajjjj everyone,ik ben Miyu
    Ben 18 jaar,en woon in Engeland
    Oh ja eigenlijk ben ik Japans (nouja van mijn moeder's kant dan <: D ) maar vanaf m'n 6ste woon ik al in Engleand,bets mooi aleen jammer dta we een school-uniform hebben -_- (xD)
    Ik hou van Karaoke met my friends (aleen onse buren vinden dat niks xD) en gezzelige film-avonden xD oh en vergeet Popcorn niet xD


    ~ontvoerd meisje~


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D

    Op een onbewoond eiland, loopt niemand voor je neus. Tudutudu. :9~

    Rol: ontvoert meisje (als het nog kan )
    Naam: Nickita
    achternaam: Sykes
    leeftijd: 19
    afkomst: Amerika
    karakter: Altijd wel vrolijk kan soms eigenwijs Zijn
    uiterlijk: [url] http://i438.photobucket.com/albums/qq107/TwilightMOMSBlog/Cast%20Pictures/Jodelle%20Ferland/headshot05.jpg[/url]
    tekstje:
    Haaay Ik ben Nickita Sykes
    ik ben 19 jaar ook al denken sommige mensen dat ik jonger ben omdat ik gewoon een jong uiterlijk heb ik mag er dan jong uitzien maar daar heb ik geen moeite mee ik bedoel zit je straks in het bejaardenhuis en ben je 80 ofzo en dan denken ze mis wel dat je dan 50 ben ofzo xD
    Nee hoor dat was gewoon maar een grapje ja ik maak veel lol in me leven dat is mijn motto xD
    Ook kan ik soms best eigenwijs zijn maarja zo ben ik gewoon dan moet ik gewoon weer eens gelijk hebben xD
    Maarja ik zit nu op een een of ander eiland heb egt geen idee waar ik ben en of er nog meer mensen zijn geen idee
    maarja ik ga nu wand ik weet nisk meer verder te vertellen en ga ff rond kijken en als je nog meer wil weten over mij vraag je het maar ofzo ik hoor het wel bye bye <3

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 23:27 ]


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Michelle
    achternaam: Gellar
    leeftijd: *tussen de 18 en de 21* 19
    afkomst: Frans/Duits
    karakter: Lief, vrolijk, snel bezorgd, verlegen, stil, vriendelijk, grappig, behulkpzaam.
    uiterlijk: Klik!
    tekstje:
    Hii!
    Ik ben Michelle en ben 19 jaar. Ik houd veel van zingen, lezen, schrijven en tekenen. Ook ben ik heel erg gek op shoppen en jongens. Als instrument speel ik piano en gitaar. Ik heb nogal een stil karakter. En ben nogal verlegen. Goed hea? Ik heb een hele goede zelfkennis ^^. Ik zit nog op school, doe de opleiding Zorg en Welzijn. Ik twijfel tussen twee dingen die ik later wil worden, arts of sociotherapeute. Sociotherapeute is dat je met kinderen werkt die een stoornis hebben, zoals ADHD. Verder ben ik echt verslaafd aan kleine kindjes en milkshakes. Maar goed, genoeg geluld. Ik ga er maar eens van door ;].

    xx

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 10:43 ]

    Naam: Rachel of Lize mag ook gewoon (:
    Achternaam: Graff, Hart?
    Leeftijd: nou dat maakt niet uit
    Afkomst: puur Belgisch, maar woont in Duitsland
    Karakter: grappig, aardig, koppig, een beetje verwend, vrolijk & behupzaam
    Uiterlijk: kies maar een foto uit mijn gb ofzo (:
    Tekstje:
    Hyee!
    Mijn naam is Rachel (Lize?) en ik ben ... jaar uit. Mijn ouders zijn allebei Belgen, maar we zijn ongeveer 5 jaar geleden in Duitsland gaan wonen, waardoor ik ook vloeiend duits spreek. En engels en frans ook, die talen ken ik door mijn opa en oma en ook natuurlijk door school. Ik heb een vriendje, maar daar gaat het momenteel niet zo goed mee, misschien maak ik het wel uit. Ik hou van ijsjes, spaghetti, pizza, frietjes, rode kool en spinazie (: Dislikes? wel, ik heb er eigenlijk maar 1 en dat is (nee, geen spruitjes) chocola.


    All was well.

    IK wil het laatste ontvoerde meisje wel zijn :Y)*als je nog plaats hebt*
    Naam: Mireille
    achternaam: Wintersen
    leeftijd: 18
    afkomst: Gewoon Nederlands..
    karakter:Eigenwijs, stil, heel erg geduldig, snel bang, aardig, lief, (de meeste tijd) heel erg onzeker, vertrouwt mensen niet zo snel, toch wel vrolijk
    uiterlijk: Lang zwart haar*natuurlijke kleur*, grote bruine ogen, een moedervlek op haar rechterwang, ze hangt naar de kant van mager en is 1.75 meter lang..
    tekstje:
    Ik ben dus Mireille Wintersen. Ik weet het rare naam? Maar ja, je kan er niets aan doen dat je ouders die gegeven hebben.. Anyways, ik ben 18 jaar en 1.75 meter lang. Veel mensen vinden mij mager, maar als ik in de spiegel kijk, zie ik alleen maar een normaal figuur zeg maar.. Ik wil daarom daar ook niet graag op gewezen worden (dat ze me mager vinden) Ik ben volgens andere aardig, behulpzaam en ook wel lief. Ik weet niet of ze dat altijd zeiden om aardig te doen, maar goed. Meer heb ik eigenlijk niet over mezelf te vertellen!
    Ciaoo

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 12:25 ]

    de eiland bewoonster, info komt ;')

    Naam: Joanna
    achternaam: Lenore
    leeftijd: 19
    afkomst: Portugees
    karakter: vriendelijk, behulpzaam, sterk karakter, koppig, jaloers, vrolijk, hopeloos romantisch, als je met haar solt wordt ze een echte bitch
    uiterlijk:http://nazxean.deviantart.com/art/What-do-u-expect-134924411
    tekstje: Hi, mijn naam is Joanna Lenore, en ik ben Portugese. Ik spreek ook vloeiend Engels, aangezien ik Engelse literatuur heb gestudeerd. Normaal gezien ben ik een erg lief en vriendelijk meisje, maar je moet niets in je hoofd halen! Als je me kwetst, ben je er geweest. Verder wordt ik ook snel verliefd. Momenteel verblijf ik op het eiland. Als je meer wil weten, moet je de story maar doen ;')

    Love, Joanna.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 12:38 ]


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Gefeliciteerd! iedereen van hierboven heeft een rol!

    hellaas zijn de rollen nu op, als er weer rollen zijn hoor je het wel!

    Slotje?