• Ik wou dus een nieuw deel van één van mijn stories schrijven, toen dat ik zag dat hij maar drie keer gelezen was en er al van 25 augustus op stond. -Normaal heb ik dat niet-

    En er stond ook maar één reactie bij, terwijl ik nu al ongeveer twee bladzijden vol moet hebben. Is er weer een mail probleem?

    En nee, ik weet zeker dat het geen mensen zijn die afhaken, want van méér dan 20 lezers, geloof ik niet dat er maar één is die nu ineens mijn storie leest.


    You'll never dream alone. <3

    Dat heb ik ook!


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    Geen idee eigenlijk oO Weetje wat ook irritant is, als je bij mensen kijkt die gelezen hebben, dat er voorbeeld maar 2 staan, terwijl er al 8 gelezen hebben of zo. Ik snap dat niet. En ohja, ik krijg iedere mail die ik zou moeten hebben. Op hotmail en G-mail.


    daar heb ik last van
    en das kut met een verhaal met 50 lezers


    We can only learn to love by loving.

    Misschien zijn sommige lezers van jou op vakantie? En hebben het druk met school?
    Het komt wel goed, anders waarschuw je ze ook gewoon even in hun gastenboek. Zolang de mail niet werkt, als dat het geval is. Bij mij werkt die uitstekend.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ach, je kunt niet alles hebben, waar jij je druk om maakt.

    Het kan aan het volgende liggen
    ·Lezers haken af
    ·Lezers waren op vakantie.

    Hoe kut het ook klinkt, misschien vind iedereen jou verhalen niet meer zo geweldig als dat jij ze zelf vind. Er zijn geen problemen met de mail en al mijn abonementen zijn zowieso allemaal mooi overgegaan toen de quizen overgezet werden naar stories dus daar ligt het niet aan.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Het kan aan het volgende liggen
    ·Lezers haken af
    ·Lezers waren op vakantie.

    Hoe kut het ook klinkt, misschien vind iedereen jou verhalen niet meer zo geweldig als dat jij ze zelf vind. Er zijn geen problemen met de mail en al mijn abonementen zijn zowieso allemaal mooi overgegaan toen de quizen overgezet werden naar stories dus daar ligt het niet aan.

    maar ik denk dat ze wel al bijna allemaal al terug zijn... want bijna iedereen heeft al weer school...:x

    Whipple schreef:
    (...)
    maar ik denk dat ze wel al bijna allemaal al terug zijn... want bijna iedereen heeft al weer school...:x
    Dus, dan blijft er nog 1 optie over. Hoe kut het ook is voor sommige schrijvers hun ego. Soms bevallen verhalen van een ander een lezer gewoon niet meer. Dan kan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ontvang ook sommige mails niet, dus misschien ligt het daaraan?

    Als je zelf je chapter 'leest' dan komt dat niet bij de telling te staan. Ook niet, stel dat je een chapter leest en je vriendin gaat op dezelfde computer die ook maken dan wordt dan niet geteld.


    everything you imagined, and more...

    Hier kunnen we niets aan doen.
    Lastig om mensen te dwingen je verhalen te lezen.