• Jup,
    Daar ben ik nu naar aan het kijken, aléja, pas nog maar want het is nog maar begonnen. Vind het een leuke en interessante serie. Wat vinden jullie ervan?
    Wie het niet kent;
    The L-word
    Ohja, het wordt uitgezonden op VIJFtv, maar vraag me niet welke dagen en op welke uren, want dat weet ik niet. Als ik het toevallig zie, dan blijf ik kijken. (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 23:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken het niet, maar heb het eventjes bekeken op vijftv, maar ik ben niet in de mood om te volgen :X


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik ken het niet, maar heb het eventjes bekeken op vijftv, maar ik ben niet in de mood om te volgen :X

    Hihi, ik wel (: Maar dat is waarschijnlijk omdat ik het ken en wel af en toe volg. En wat doe jij trouwens op de computer?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken het wel (had er iets van gezien op TMF) maar ik denk niet dat het iets voor mij is. Njah, ik heb toch geen zin om te kijken x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb er eens een introductie over gezien van het nieuwe seizoen op tmf, maar heb nog nooit gekeken (:


    You're a star in heaven.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hihi, ik wel (: Maar dat is waarschijnlijk omdat ik het ken en wel af en toe volg. En wat doe jij trouwens op de computer?


    Shhtttt, mijn moeder doet de nacht, dus ze weet niet dat ik nog op de pc ben (cat)


    -

    Teveel sex naar mijn zin. x']
    Als ik de introductie mag geloven


    Don't walk away and leave without a reason.