• oke mensen zijden ooit als je, een stories leest ken je hget terug vinden bij je bladwijzers.. dus niet
    Leees ik een story dan is er echt niks bij bladwijzers en, omdat mensne die kleurttjes gebruien ken ik ook niet zien waar ik was, en lees gewoon 10 keer een vorige hoofdstuk! En het irriteert me mateloos..

    Dus uitleg of niet?

    Eeen heel saggo iemand, over bladwijzers.


    Some angels have no wings.

    Je moet op et knopje badwijzer klikken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Als je bij een hoofdstuk bent moet je natuurlijk wel op 'bladwijzer' duwen ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je ken mee veel wijs maken maar het staat er niet! Echt. ik heb echt een pokke hekel gekregen aan stories, en alle gewoon verhalen moesten toch nog naar stories? Of niet? De helft staat er niet :P


    Some angels have no wings.

    Nou, je hebt een hoofdstuk van je serie.
    Helemaal bovenaan staat een balkje met allemaal dingetjes, en dan ook bladwijzer. Zo'n zelfde balkje als op je profiel met fotoboek enzo.
    Nou, je klikt dan gwn op bladwijzer.
    En als je het niet kan lezen door de teplate kan je het ook gewoon selecteren met je muis. [of hoe dat ook heet]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    verplaatst --> vragen + titel aangepast


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vleermuisjeh schreef:
    Je ken mee veel wijs maken maar het staat er niet! Echt. ik heb echt een pokke hekel gekregen aan stories, en alle gewoon verhalen moesten toch nog naar stories? Of niet? De helft staat er niet :P


    Het staat er wel als je een hoofdstuk aan het lezen bent.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het staat er wel als je een hoofdstuk aan het lezen bent


    ik keer er gewoon 10 keer overheen Maar ik zag het ;P

    Alleen hoe zit het met die verhalen die geen story zijn?


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    ik keer er gewoon 10 keer overheen Maar ik zag het ;P

    Alleen hoe zit het met die verhalen die geen story zijn?


    Binnenkort verdwijnen series, dus zijn er enkel nog losse quizzen, die serie valt uiteen in allemaal aparte quizzen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die staan bij je resultaten. (krul)