• Ik heb het over de 1e klassers van mijn school. =3 ik was helemaal verliefd op die kindjes want ze waren zo klein en schattig =D. niet normaal, ik dacht dat ik klein was maar goed. en ik ging vandaag aan brugpiepers verkondigen hoe je je tas moest dragen want er liepen té veel mensen rond met hun tas in hun nek. en dat vond ik zeilig.o.o

    ik ben best wel triest , maar ik was zó hyper

    =D

    zó piepers onder ons die al school hebben; Hoe was het ?=D


    We can only learn to love by loving.

    Fantastich - ik moest nog niet gaan ;D

    Ik haat eerstejaars. Maar dit keer zal ik dat maar niet doen, want nu is mijn broer een eerstejaar. Maar oké, ik ben nog niet naar school geweest. Alleen vandaag om mijn boeken te halen.

    Conspiracy schreef:
    Fantastich - ik moest nog niet gaan ;D


    -slaat-
    jij bent geen Pieper


    We can only learn to love by loving.


    Ik haat eerstejaars. Maar dit keer zal ik dat maar niet doen, want nu is mijn broer een eerstejaar. Maar oké, ik ben nog niet naar school geweest. Alleen vandaag om mijn boeken te halen.


    whaha allemaal meisjes die ik ken zijn 1e jaars. ik mag de helft niet maar goed. ze vinden het helemaal geweldig dat ze mensen uit hogere klassen kennen =D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 14:35 ]


    We can only learn to love by loving.

    Haha, ze worden echt kleiner met het jaar. ;D

    Silhouettes schreef:
    Haha, ze worden echt kleiner met het jaar. ;D

    vond ik ook
    ik had een discussie met mijn vrienden daarover ;
    ik zweer ik was niet zó klein hoor. ik ben dit jaar niet gegroeit en ik weet zeker dat neimand [/behalve Elise en Wout dan] zo klein was uit mijn klas O_o


    We can only learn to love by loving.

    bij ons krimpen de 1stes ieder jaar meer en meer ..+ ik zie de 1stes altijd als de kleine kindjes
    Mm vrg me af of ze 1september terug gekrompen zijn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Fighter schreef:
    (...)
    vond ik ook
    ik had een discussie met mijn vrienden daarover ;
    ik zweer ik was niet zó klein hoor. ik ben dit jaar niet gegroeit en ik weet zeker dat neimand [/behalve Elise en Wout dan] zo klein was uit mijn klas O_o

    ;D
    Die van ons vorig jaar leken nog maar 10 ofzo. En zo gedraagden ze zich ook. x-x

    Silhouettes schreef:
    (...)
    ;D
    Die van ons vorig jaar leken nog maar 10 ofzo. En zo gedraagden ze zich ook. x-x


    bij ons gingen ze verstoppertje en tikkertje doen enz. x_x
    ikdacht echt 'Omg?'
    mijn vriendinn loopt op krukjes en ik wou eentje van haar lenen om piepers mee onderuit te halen maar toen ik ze zag was het echt van 'aahhh' net van dioe puppy's o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik zie de eerste jaars niet. ;D
    En ik heb nog geen school.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is tegenwoordig in bij de bruggers om de tassen zo hoog te dragen,dat zag ik vorig jaar al


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Het is tegenwoordig in bij de bruggers om de tassen zo hoog te dragen,dat zag ik vorig jaar al


    damn dan was ik écht uit dem ode hoor

    mijn tas hing meteen onderaan me kont, heb nu een schoudertas die ik meer gebruik maar goed


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    bij ons gingen ze verstoppertje en tikkertje doen enz. x_x
    ikdacht echt 'Omg?'
    mijn vriendinn loopt op krukjes en ik wou eentje van haar lenen om piepers mee onderuit te halen maar toen ik ze zag was het echt van 'aahhh' net van dioe puppy's o.o

    Omg, haha. ;D

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Omg, haha. ;D


    (A) je slaat toch geen puppy's ?


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons beuken ze iedereen (nouja poging tot) van de trap, maar verder zijn ze wel vet schattig. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'