• Start the fight (cat)

    Whipple schreef:
    ik ga vandaag kijken naar onze nieuwe auto.. we mogen even kijken of we hem eeeeeecht willen en goed vinden enzoo..x'D

    al denk ik wel dat we die nemen maar goed :Y)

    welkeeeeuh 8D


    i need you like a heart needs a beat.

    of kan dat niet meer..? (cat)

    prediction schreef:
    (...)
    welkeeeeuh 8D

    this one
    we hadden hiervoor zo'n zelfde auto alleen dan in het blauw..x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    this one
    we hadden hiervoor zo'n zelfde auto alleen dan in het blauw..x'D

    aha 8]


    i need you like a heart needs a beat.

    Stiekem. Ghaha. Dan heb jij veel geluk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja joh! Ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen op mij zouden stemmen - ik word er een beetje ontroerd van- pinkt traantje weg

    OH WOAAAAH
    Over ons zijn bouwvakkers aan het werk en ze zijn lekkaaaaah 8D Ene stond hier overlaatst in bloot bovenlijf :9~

    Conspiracy schreef:
    Ja joh! Ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen op mij zouden stemmen - ik word er een beetje ontroerd van- pinkt traantje weg

    OH WOAAAAH
    Over ons zijn bouwvakkers aan het werk en ze zijn lekkaaaaah 8D Ene stond hier overlaatst in bloot bovenlijf :9~

    whuahaaa. lekkahlekkah.
    bij mij stond gisterochtend een knappe watermetervervanger voor de deur.
    beeeetje jammer dat ik in pyama was, en hij niet bij ons thuis hoefde te zijn x']


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik zal je wel troosten.

    Omg, kan ik langskomen? Dan kan ik meekwijlen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Conspiracy schreef:
    Ja joh! Ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen op mij zouden stemmen - ik word er een beetje ontroerd van- pinkt traantje weg

    OH WOAAAAH
    Over ons zijn bouwvakkers aan het werk en ze zijn lekkaaaaah 8D Ene stond hier overlaatst in bloot bovenlijf :9~


    ik vind bouwvakkers nou niet bepaald lekker..x'D want ik heb zo'n idee van.. dikke bierbuik, en bilspleet..x'D *dat denk ik als ik aan bouwvakkers denk*
    (A)

    prediction schreef:
    (...)
    whuahaaa. lekkahlekkah.
    bij mij stond gisterochtend een knappe watermetervervanger voor de deur.
    beeeetje jammer dat ik in pyama was, en hij niet bij ons thuis hoefde te zijn x']

    Das baleeeuh ;o
    bij ons zitten ze elke dag te werken, maar niet elke dag in bloot bovenlijf en das ook best wel baleuh.
    maar als ik nu door het raam kijk kan ik ze zien buhahahahh -mannenzot-

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Das baleeeuh ;o
    bij ons zitten ze elke dag te werken, maar niet elke dag in bloot bovenlijf en das ook best wel baleuh.
    maar als ik nu door het raam kijk kan ik ze zien buhahahahh -mannenzot-

    ik kom naar je toe ja!
    -kwijlbakje mee-


    i need you like a heart needs a beat.

    Whipple schreef:
    (...)

    ik vind bouwvakkers nou niet bepaald lekker..x'D want ik heb zo'n idee van.. dikke bierbuik, en bilspleet..x'D *dat denk ik als ik aan bouwvakkers denk*
    (A)

    maar hun zijn lekkeeerrr
    zélfs de oudste, die is ongeveer evenoud als mijn moeder -40 ofzeu- en die heeft blond haar en is gespierd
    en de rest zijn allemaal piepkuikens, zo van die jonge gastjes met spieren en jummie :9~

    JAH CAMILLE
    kom mee kwijlen.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    maar hun zijn lekkeeerrr
    zélfs de oudste, die is ongeveer evenoud als mijn moeder -40 ofzeu- en die heeft blond haar en is gespierd
    en de rest zijn allemaal piepkuikens, zo van die jonge gastjes met spieren en jummie :9~

    JAH CAMILLE
    kom mee kwijlen.

    oow... bij ons zijn er volgens mij alleen maar van die bierbuik mensen..x'D

    MAG IK OOK KOMEN?:9~

    Whipple schreef:
    (...)
    oow... bij ons zijn er volgens mij alleen maar van die bierbuik mensen..x'D

    MAG IK OOK KOMEN?:9~


    KOMT ALLEN GEZELLIG TEN HUIZE ANNELIES
    en vergeet je kwijlbakje en een bak popcorn niet, heerlijk zo live cinema :9~

    IK NEEM EEN HEEL ZWEMBAD MEEE, is dat genoeg^^ (A):9~?