• Tokio Hotel heeft op zijn beurt iets met Frankrijk. Als je ook al een tijdje meedraait, weet je wellicht nog dat het allemaal begon met die Trabendo-session in Parijs en dat de boys slechts een paar maanden later in het eh... tien keer grotere Zenith konden optreden. Anyway, inmiddels is bekend dat de vier Duitse boys op de voorpagina van "Le Parisien" staan! Een hele prestatie an sich aangezien dit de bekendste en best verkochte krant van het land is Via twitter wordt nog een tipje van de sluier opgelicht: de band schijnt namelijk van 2 tot 4 september in Parijs te zijn. Bovendien zullen Bill en Tom in oktober in enkele Franse televisieprogramma's te zien zijn. Ze zijn te gast bij o.a. Le Grand Journal, Sacrée soirée en On n'est pas encore couché.


    I need you like a heart needs a beat

    Sexy tochh.. ??

    Maar ze moeten ook naar deze hollandse boere komen xD haah ..


    ...

    NERDHEAD schreef:
    Sexy tochh.. ??

    Maar ze moeten ook naar deze hollandse boere komen xD haah ..

    en Belgie (=


    I need you like a heart needs a beat

    omg, straks komen ze ook naar ne.
    ik zie ze al in GTST spelen x'D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 11:51 ]

    omg, straks komen ze ook naar ne.
    ik zie ze al in GTST spelen x'D


    OMG ik lig hier dubbel., het idee alleen al XD


    T O K I O H O T E L < 3

    cool, ik las trouwens een paar dagen geleden dat Bill een frans of Slowakijs (of hoe je het mag typen) vriendinnetje wil, zou dat waar zijn? of zouden ze da gewoon voor de lol er neer heben getypt?

    x

    xCIxTHx schreef:
    cool, ik las trouwens een paar dagen geleden dat Bill een frans of Slowakijs (of hoe je het mag typen) vriendinnetje wil, zou dat waar zijn? of zouden ze da gewoon voor de lol er neer heben getypt?

    x

    Dat weet ik niet zeker, maar hij heeft wel ooit gezegt dat hij het liefste wilt dat zijn vriendin niet uit Duitsland komt ofzoiets, en misschien hebben ze dat daarvan xd

    Oké, leukkkk.


    ok

    hhaa.. vetjes c(: :Y)