• Avec Alysse. : D

    Wij zijn samen met nog een paar mensen naar de worstenfeesten in Vlimmeren geweest. Eeeheeeeeen omg. Wel bij ons op school zaten er zo super knappe jongens die afgestudeerd waren dees jaar, dus we gingen die nooit meer zien. Wij waren daar wa aan het rond zien komen we er daar twee tegen. - Op eentje kom ik later nog op terug.- Eén van die jongens noemt Tim. - Met hem is niet zo veel gebeurt maar bon. Op een gegeven moment, wij waren zo wa aan het lopen en komt er zo ne super mooie jongen vragen of wij kauwgom hebben. Wij hadden die ni, maar wij zijn overal voor hem kauwgom gaan zoeken. Wij vonden er en gingen terug naar dat lekkertje. Ondertussen had die al muntjes. En die jongen had een veer, wij wouden die dus die vroeg wa wij daar voor wouden doen. Dus ik en Alysse zeiden, des noods een kus op de mond. En die zei zo, wel ik vind jullie echt twee schatten van meisjes, ik geef jullie gewoon die veer. Daarna kregen wij zo ne knuffel. Oja, hij heeft twee keer op Alysse haar voet gaan staan dus heeft hij ook over die voet gevreven. Daarna nam hij een kauwgom en ging hij weg met Tim. - Die waren vrienden blijkbaar. -

    Dan, Jonas. - Die andere jongen van onze school. Die kwamen we tegen in de tent. Wij hebben zo met die beginnen praten van 'ja wij vinden het super jammer da gy fedaan hebt me school enzo. ' Die keek ons zo raar aan. En ik zo. 'Weet gy eigenlijk wel wie wij zijn?' en hij, 'Ja. Britt en Tanya.' Hij zei ook da Lembi wel blijft zitten. - Super knappe jongen en populair. Ook wel arrogant maar bon.- Jonas lachte kei lief naar ons en was terug weg. Later hebben we hem zien moshen. Die gast was super zat. : D

    Als ge dit helemaal hebt uitgelezen, hier is een bloem. (flower)

    Oja, Alysse en ik hebben nog een hele dag erna over die jongen waar we een knuffel van gekregen zitten praten. Hij was zoo mooi. Dit kan raar klinken voor jullie, maar zo zijn wij gewoon. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    En nu wil ik die knappe jongens ook wel eens zien. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha, gezellig. :')
    Over dat van die kauwgom heeft Alysse verteld en de naam Lembi komt me ook bekend voor. B)

    klinkt leuk n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Brightside schreef:
    Haha, gezellig. :')
    Over dat van die kauwgom heeft Alysse verteld en de naam Lembi komt me ook bekend voor. B)

    Die jongen was echt té mooi voor woorden.

    Hij noemde ofwel Mathias of Mathijs. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    -pakt bloem aan- :'D


    -

    En als wij zoiets meemaken, mijn vriendinnen en ik, zouden we er de dag erna ook nog over verder praten. Nog een paar dagen lang zelfs. ;d

    Allied schreef:
    (...)
    Die jongen was echt té mooi voor woorden.

    Hij noemde ofwel Mathias of Mathijs. : D

    Haha, blijkbaar was hij echt wel erg knap. :'D Dan boffen jullie erg hard!

    Brightside schreef:
    (...)
    Haha, blijkbaar was hij echt wel erg knap. :'D Dan boffen jullie erg hard!

    Uhu. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Oh my god, Britt, ik heb heel die tekst met een kei grote lach zitten lezen,
    komaan ik was die gast op n etlog aan het zoeken bij vrienden van Tim en ik vind die echt ni, ik heb op al die gaste bekan geklikt van izjn vrienden en

    (huil)


    Some people make the world special just by being in it