• Ik weet nog steeds niet welke richting ik ga volgen volgend jaar op school en ik heb besloten om op de dag zelf te gaan beslissen via kop of munt. Leuk hé (nerd)

    Endeavor schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan doen? oô

    Ik had even zin om moeilijk te doen. >-<
    Ik zou humane kiezen, aangezien ik dat nog een leuke richting vond.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Als je de ene niet kan moet je die ander doen.Heb ik ook gedaan

    Maar dat boeit me niet ._.
    En ik wil het niet doen ook >_<

    Brightside schreef:
    (...)
    Ik had even zin om moeilijk te doen. >-<
    Ik zou humane kiezen, aangezien ik dat nog een leuke richting vond.

    Ik wil geen humane doen ._. en ook geen economie.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Maar dat boeit me niet ._.
    En ik wil het niet doen ook >_<

    JE zecht dat bijde je niet boeien en dat je in bijde niet verder wil,dan moet je voor de makkelijkse kiezen zodat je je examen makelijker haalt en geen problemen krijgt met je punten


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    JE zecht dat bijde je niet boeien en dat je in bijde niet verder wil,dan moet je voor de makkelijkse kiezen zodat je je examen makelijker haalt en geen problemen krijgt met je punten

    Volgens mij zijn ze allebei even moeilijk.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn ze allebei even moeilijk.
    Maar net zei je dat je een niet kan dan neem ik aan dat je die ander wel kan,wat zijn de mogelijkheiden eigenlijk dan kan ik je meschien helpen,aan sommige vakken heb je meer dan aan anderen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    weet je hoe kut het is als je allebei niet leuk vindt O.o
    arme chiaar :(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Ik wil geen humane doen ._. en ook geen economie.

    Dan kan ik je niet helpen...

    SleepingSun schreef:
    (...)Maar net zei je dat je een niet kan dan neem ik aan dat je die ander wel kan,wat zijn de mogelijkheiden eigenlijk dan kan ik je meschien helpen,aan sommige vakken heb je meer dan aan anderen

    nou ik weet niet of ik dat ander kan, ik heb het nog nooit gehad. en ik weet niet of je me kan helpen met mijn boekhouden hoor. niemand kan dat, zelf de leerkracht niet.

    Endeavor schreef:
    (...)
    nou ik weet niet of ik dat ander kan, ik heb het nog nooit gehad. en ik weet niet of je me kan helpen met mijn boekhouden hoor. niemand kan dat, zelf de leerkracht niet.

    Nee ik bedoel dat je aan sommige vakken in het leven meer hebt,je hebt meer aan engels dan aan gym,dus als je me de vakken verteld kan ik je meschien vertellen welke je meer aan heb in je leven(er van uitgaand dat je niks word)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    waarom mag je dan niet een richting doen die je wel leuk vind? (cat)

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Nee ik bedoel dat je aan sommige vakken in het leven meer hebt,je hebt meer aan engels dan aan gym,dus als je me de vakken verteld kan ik je meschien vertellen welke je meer aan heb in je leven(er van uitgaand dat je niks word)


    Ze zijn allemaal ongeveer hetzelfde, het enige verschil is in de ene richting heb ik boekhouden en algemeen economie en in de andere gedrag - en cultuurwetenschappen.

    Whipple schreef:
    waarom mag je dan niet een richting doen die je wel leuk vind? (cat)

    Omdat ik in het aso zit, en dit gaat dikke nekkerig klinken, te slim ben om bv. naar tso ofzo te gaan. Ook mag ik niet van m'n moeder. In aso zijn dat de enige opties voor me aangezien ik te dom ben voor 7uur wiskunde ofzo.

    Endeavor schreef:
    (...)

    Ze zijn allemaal ongeveer hetzelfde, het enige verschil is in de ene richting heb ik boekhouden en algemeen economie en in de andere gedrag - en cultuurwetenschappen.

    Nee daar kan ik je niet bij helpen dan moet ik weten wat je wilt worden
    En je kan geen andere kiezen?
    Waneer moet je dat presies weten(uiterlijk)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Haha,
    Moet je denken met wat je het meest kan aanvangen later. :')


    A. ikmisje.