• Maya is een uitwisselingsstudente uit Alaska. Ze komt terecht in het kleine plaatsje Forks waar ze bij de Newtons komt te wonen. Ze raakt bevriend met Bella Swan en zo ook met de Cullenfamily. ze valt voor de kille verschijning van Jasper Hale, die alles overheeft om haar lief te hebben. maar wat als zij nou juist alles is wat tegen he mgebruikt kan worden


    Rollen ":
    - Bf Hoofdrol
    - Zusje Mike Newton
    - Nieuwe leerling in Forks ; mega trut.
    - 2 Vijanden

    Invullen'':
    Naam [/volledig]
    Leeftijd ;
    Karakter;
    Uiterlijk
    Foto ;

    Extra;


    We can only learn to love by loving.

    BF Hoordrol

    Naam: Destiny May Belle Joy Hope
    Roepnaam: Didi/Dee/Hope
    Karakter: Spontaan, maakt van alles iets om mee te lachen, heeft een te grote fantasie, leeft in haar eigen fantasiewereld als ze het even niet meer ziet zitten, droomt vaak hardop, is serieus op momenten dat het moet, ze is een geweldige vriendin omdat ze je opbeurt met haar vrolijkheid en luistert naar problemen, flapt alles er uit en denkt dan.
    Uiterlijk: Lange blonde lokken die ze altijd stijlt, bruine, warme ogen, middelmatige lengte, niet echt grote borsten maar ze is ook niet plat
    Foto; Klik.
    Extra; Doet aan fotografie en kan goed verhaaltjes verzinnen.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Naam [/volledig]; Noa Jade McAllister
    Leeftijd ; 17
    Karakter; Lief, spontaan, creatief, koppig, als ze je niet kent verlegen maar eenmaal ze je kent open, eigenwijs, snel op haar tenen getrapt, betrouwbaar, behulpzaam, gierig, sociaal, kan bitchy en arrogant zijn, heeft last van ochtendhumeur, kan heel goed luisteren naar problemen en probeert ook altijd een oplossing te zoeken.
    Uiterlijk ;Rossig/bruin haar dat stijl naar beneden valt, felblauwe ogen, slank gebouwd, niet te groot maar ook niet te klein
    Foto ; tada
    Rol ; BF hoofdrol
    Extra ; Kan goed naar mensen luisteren, houdt van fotograferen, tekenen en schrijven, doet aan dansen en zingen, wil later journalistiek studeren en is verslaafd aan alle soorten roze kauwgum.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 16:52 ]

    Conspiracy schreef:
    Naam [/volledig]; Noa Jade McAllister
    Leeftijd ; 17
    Karakter; Lief, spontaan, creatief, koppig, als ze je niet kent verlegen maar eenmaal ze je kent open, eigenwijs, snel op haar tenen getrapt, betrouwbaar, behulpzaam, gierig, sociaal, kan bitchy en arrogant zijn, heeft last van ochtendhumeur, kan heel goed luisteren naar problemen en probeert ook altijd een oplossing te zoeken.
    Uiterlijk ; Lang bruin haar dat licht golft, felblauwe ogen, slank gebouwd, niet te groot maar ook niet te klein
    Foto ; tada
    Rol ; BF hoofdrol
    Extra ; Kan goed naar mensen luisteren, houdt van fotograferen, tekenen en schrijven, doet aan dansen en zingen, wil later journalistiek studeren.


    Die foto he? Dat is Kristel, een meisje dat bij mij op school heeft gezeten. En waar ik nu nog een beetje min of meer bevriend mee ben


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Die foto he? Dat is Kristel, een meisje dat bij mij op school heeft gezeten. En waar ik nu nog een beetje min of meer bevriend mee ben

    Oh... Dan verander ik de foto maar, denk ik :]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Oh... Dan verander ik de foto maar, denk ik :]


    heel toevallig is dat meisje DaphneeDiamond, een nederlandse Scene queen . ? o.o


    We can only learn to love by loving.

    Raar
    Die lijkt te fxcking ongezond veel op Kristel
    maar die heeft wel nederlandse moeder
    ik zalt is opzoeken


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Raar
    Die lijkt te fxcking ongezond veel op Kristel
    maar die heeft wel nederlandse moeder
    ik zalt is opzoeken


    http://daphnerijnsaardt.hyves.nl/?ref=sr

    dity is daphneediamond.


    We can only learn to love by loving.

    Oke dat is ze niet
    maar op die ene foto leek ze er te gek veel op :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Oke dat is ze niet
    maar op die ene foto leek ze er te gek veel op :X

    whaha oke.


    We can only learn to love by loving.

    Nieuwe leerling in Forks,mega trut

    Naam: Kim Hudson
    Leeftijd ; 16 jaar
    Karakter; Bitchy,Brutaal,Eigenwijs.
    Uiterlijk; Blond haar,Blauwe ogen,slank lichaam.
    Foto; PLAATJE
    Extra; Navelpiercing.


    Proud.

    Nieuwe leerling in Forks , Mega trut.

    Naam [/volledig]Mandy Williams
    Leeftijd ; 17
    Karakter; Bitchy,truttig,arrogant en koppig en heel soms lief ;p
    Uiterlijk; Blond stijl lang haar,graatmager en modieus.
    Foto ;Foto

    Extra;
    Mandy heeft 2 'vriendinnen' maar ze gebruikt ze eigenlijk als slaven :'D.De vriendinnen zijn altijd bij elkaar.


    - hoi ;D

    Vijand.

    Naam: Alex Specer.
    Leeftijd ; 19
    Karakter; Gemeen, vals, gluiperd
    Uiterlijk: Bruin warrig haar, dikke donkere wallen, bruine ogen, littekens rond de mond.
    Foto ; klik

    Extra;
    Alex heeft zijn littekens gekregen toen hij kind was, zijn vader was altijd agressief. Maar op een dag was hij nog agressiefer. Alex's moeder was bang en greep een keukenmes om haarzelf te verdedigen. Maar zijn vader nam het mes af en stak zijn vrouw dood. Toen kwam hij op Alex af en sneed zijn mond open. [/Geript van the Joker]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: Mishka Newton
    Leeftijd ; 17
    Karakter; Mishka is spontaan en vriendelijk .Ze is ook altijd heel vrolijk, en steekt bijna iedereen aan met haar vrolijkheid. Ze is iemand die niet snel ophaar teentjes is gertrapt, en als het moet bijt ze goed van zich af.
    Uiterlijk: Mishka heeft licht bruin haar, wat eindigt in haar nek. Verder heeft ze groene ogen, die altijd vrolijk meestralen met haar vrolijkheid. Mishka heeft ook ene lichte huid, wat dicht bij de kleur van vampieren komt, maar daar net iets te donker voor is.
    Foto ;Mishka

    Extra; Het zusje dus voor Mike Newton


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have