• Ik ben dus begonnen aan een autobiografisch verhaal.
    Waarom?
    Zodat sommige mensen eindelijk begrijpen waarom ik soms anders/raar reageer.
    En zodat sommige gepeste mensen weten dat ze niet de enige zijn.
    Ik overdrijf niets, alles heb ik echt meegemaakt!

    Gepest

    En ik wil liefst geen onnozele reactie's als 'dikke' of 'loser' of in die richting.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik ga hem lezen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb hem trouwens gelezen.
    En ik weet eigenlijk verder niet wat te zeggen...


    Your make-up is terrible

    Wat erg :x


    All was well.

    Wat zeg je nu ik wil geen reacties als 'loser' of 'dikke'? Ze zouden eens moeten proberen, verdomme! Sorry, maar van zo'n dingen kan ik echt boos worden eah. Ik hoop echt dat die pesters hun ogen ooit eens gaan opentrekken. Ik werd/word gepest en vrienden van mijn ouders weten 't ook, mijn ouders ook en de leerkrachten ook maar ze doen er niets aan, en die vrienden van onze ouders de man zei: Ze zullen hun ogen wel is opentrekken als je er opeens niet meer op school bent, dat het zo erg werd dat je er mentaal doorzit en in een depressie zit. Maar als ze dan durven afkomen met hun verontschuldigingen, ik doe ze iets! <- Tot zover iets wat die vriend zei.

    Tja
    mijn moeder weet het officieel nog niet zeg maar
    ze zal het wel weten alleen heb ik het nog nooit gezegd
    de enige die het weet is dus mijn nicht, mijn vriendinnen, jullie nu, mijn hartsvriendin die ik ken via internet en een paar mensen uit mijn familie

    trouwens 2 staat erop


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik wil even alle mensen bedanken die zeggen dat ik moedig ben en dat ze respect voor me hebben.
    Dat betekent heel veel voor mij.
    Ik wou ook even zeggen dat ik me nu heel rottig voel door er terug aan te denken en dus meestal tijd tussen de stukken laat omdat het anders te moeilijk word voor mij.


    Don't walk away and leave without a reason.