• Ik ben vanavond dus naar die film geweest. Eerlijk waar ik vind die film zo goed doordacht op de manier hoe ze op de kijker inspelen. Ze doen alles zo voor de hand liggen maar, maar omdat het voor de handliggend is doen ze het toch maar niet omdat dat te zou zijn. Maar wanneer ze het dus niet doen, en jij het niet meer verwacht doen ze het dus wél. Echt ik heb half in de bioscoop zaal lopen gillen toen die mensen elkaar te lijf gingen met messen, dat was zooo goor.

    Ik ga niet helemaal uitleggen over wat ik bedoel. Dat zou de clue van de film gigantisch verneuken maar de mensen die de film hebben gezien snappen wel wat ik bedoel.

    Dus.. nu komt mijn vraag. Voor diegene die hem gezien hebben:'Wat vonden jullie ervan?' Voor diegene die hem niet gezien hebben, hier is de trailer:A Perfect Getaway


    Wie du mir, so ich dir.

    Die wil ik al een hele tijd zien Ö


    dream, dare, fly!

    Oehh, hij lijkt me wel gaaf :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja hij is echt heel erg tof, en vooral heeeeel verwarrend :'D. Jullie moeten hem echt gaan kijken!


    Wie du mir, so ich dir.

    > Titel aangepast(puh) Spoiler is met één L


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bloed en messen en gillen en en ik wil niet. ._.

    Hopeless schreef:
    > Titel aangepast(puh) Spoiler is met één L
    Hahah wat ben ik toch weer een loser, en dat zie je nu pas? Het staat al de hele avond zo (krul). Nee grapje, dankje wel modje! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.