• Hoowdiehow ~

    Na, ik was dus vandaag wat liedjes aan het opzoeken op Youtube van Destine en ik kwam dus op hun clip Stars gebotst en ik zag 'm en was eigenlijk best wel heel snel verslaafd aan de clip + het liedje ;D en nu vind ik dat jullie 'm moeten luisteren -> Klikkerdeklik.
    En oowjah: Vanaf ongeveer 2.22 moet je Hubrechts sokken zien 8D En daar doet hij me eigenlijk denken aan Kyle Burns maar dan met gitaar in plaats van drum ;D

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 15:40 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Jeeeeeee ;D zou je die willen sturen dan?
    @Silhouettes
    Maar weet je, ik vind 't zo weird om iemand toe te voegen waar je 't zo niet eens aan gevraagd hebt ._.
    jahoor:P moet je anders maar even je msn ofz in PB sturen:P..
    & die msn staat zelf op hun hyves, en hubrecht heeft etgen mij gezegt dat ze iedereen accepteren,, dus eigenlijk is het niet zo raar :P


    Nvt

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Jeeeeeee ;D zou je die willen sturen dan?
    @Silhouettes
    Maar weet je, ik vind 't zo weird om iemand toe te voegen waar je 't zo niet eens aan gevraagd hebt ._.

    Normaal doe ik dat ook niet, maar dit is anders, vind ik. :'D
    Het staat toch op hun sites enzo, ze dwingen je zowat om hun toe te voegen. ;x

    JojoDiamond schreef:
    (...)jahoor:P moet je anders maar even je msn ofz in PB sturen:P..
    & die msn staat zelf op hun hyves, en hubrecht heeft etgen mij gezegt dat ze iedereen accepteren,, dus eigenlijk is het niet zo raar :P

    Hoezo hij heeft 't tegen je gezegd ;o op msn? nah oké, dan denk ik ze ook maar toe te voegen
    + ik stuur mijn msn wel ff ^^

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hoezo hij heeft 't tegen je gezegd ;o op msn? nah oké, dan denk ik ze ook maar toe te voegen
    + ik stuur mijn msn wel ff ^^
    nouja, hij heeft het tegen me vriendin gezegt,, maar ik was bij haar.. want bij haar was hij wel online en bij mij toen niet.. dus had ze gevraagd hoe het kwam.. toen zei hij dat hij het niet wist en dat ik het maar opnieuw moest proberen omdat ze iedereen accepteren:P


    Nvt

    JojoDiamond schreef:
    (...)nouja, hij heeft het tegen me vriendin gezegt,, maar ik was bij haar.. want bij haar was hij wel online en bij mij toen niet.. dus had ze gevraagd hoe het kwam.. toen zei hij dat hij het niet wist en dat ik het maar opnieuw moest proberen omdat ze iedereen accepteren:P

    Ghaha, okay dan 8D

    Hehe ja :'D

    Hubrecht lijkt een beetje op Kyle Burns :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Tof =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik houd zo van dat liedje en die band en die jongens :9~

    Die sokken zijn geniaal (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    hun zijn leuk =3


    We can only learn to love by loving.