• Ik voel me schuldig. Héél schuldig.

    Want, ik heb een bf. Die ik heb leren kennen via internet. Ze zit ook op Quizlet en al van dat soort gedoe, maar.. -slikt- ik kom er nu pas achter dat ze niet de vriendin is, die ik wil. Met andere woorden, ik mag haar niet.

    Maar, ik durf het haar niet te zeggen. Ik negeer haar al een tijdje, maar zij komt steeds terug met pakken mails. En dat wil ik niet. En nu voel ik me schuldig. Want mijn echte bf, die mag haar ook niet echt.. Omdat ze niet ons type is van vriendin. En sjeesz, ik kan er niet meer tegen. ._.

    Ik loop er al maanden lang mee rond, en haat het gevoel. ö


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    In het begin was ze anders. ;$
    Ze was, leuker en gezelliger. Maar nu is ze.. tjah, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ;x


    Ik ben nu echt wel bang om haar te kwetsen. Want, ik vind het zielig om zoiets te doen via mail, msn, sms, of dergelijke. Want wij wonen nog al ver van elkaar af. ;x

    Heb precies hetzelfde, maar mijn ''bff'' woont om de hoek. ><


    ok

    Breakfast schreef:
    (...)

    Bij mij is ze juist een jaartje ouder. =S
    En ik wil haar niet kwetsen, want altijd komt ze dan met die berichten tevoorschijn dat ze me abnormaal graag mag en dat ik haar alles ben en dat ze zou janken als we ruzie zouden hebben. ;x



    Ik ken je probleem helemaal, maar bij mij was ze juist een jaartje jonger.
    Ik heb haar ook leren kennen op Q.(like you)
    En in het begin was ze ook massa's leuk en lief enz...maar een tijdje geleden begon ze hard te veranderen echt neig. En toen kwam er spanning en begon ze ook zo gelijk dat ik de wereld voor haar beteken enz...En daarvoor zei ze dat nooit en zo.
    Maar ik heb het haar ook verteld. Misschien moet je dat ook doen. Maar om problemen te vermijden, niet te hard. Zacht aandoen.


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    cherrycream schreef:
    Ik denk dat je het beter kan zeggen. Want haar zo aan het lijntje houden is ook niet eerlijk.

    daarmee ben ik het helemaal eens


    ~Lucky Cat~

    ik denk dat je het haar het beste kan vertellen..

    Vertellen en wel nu.


    6000BRIEFJE <3

    Het beste wat je kan doen is met haar praten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker