• Moeten jullie de eerste schooldag je agenda meenemen?
    Ik moet vandaag op een nieuwe school beginnen en ik weet niet of ik 'm mee moet nemen. >< Wat zouden jullie doen? Gewoon meenemen of niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons was het in de onderbouw nooit nodig want daar kreeg je nooit meteen de eerste dag huiswerk op enzo, toen ik naar de bovenbouw ging moest je hem wel meteen meenemen want toen kwamen ze de eerste dag meteen met huiswerk --'


    dream, dare, fly!

    Bij mij moesten we hem meenemen en die shit erin schrijven en ik doe het gewoon x3


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Ja, wij krijgen een agenda van school..
    en die moet je de eerste dag altijd bij hebben aangezien het schoolreglement voor de zoveelste keer weer helemaal wordt overlopen.. Ondertussen na 3 jaar, zal ik die al vanbuiten kennen x)

    gewoon doen, kan je alle informatie er gelijk in schrijven of doen : ) raak je alles minder snel kwijt ook :)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    xMelodic schreef:
    Dat is verplicht bij ons. Wij krijgen op school zo'n saaie agenda van de school, en daar moeten we alles in plaatsen.


    Hé, wij hebben dat ook. ._.
    En er is zo'n vaste vrouw voor, die onze agenda om de week komt checken. En we moeten dan zorgen dat er geen ezeloren, onnodige tekstjes, stickers,.. op onze agenda plakken. Maar ik haat saaie agenda's, dus zet ik er wél stickers op met grof taalgebruik.


    You'll never dream alone. <3

    Ik neem hem altijd mee,zo zwaar is dat ding niet.En meschien moet je er dingen in zetten dat je bv iets mee moet nemen of zo


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik neem hem altijd wel mee, om alvast het rooster te noteren enzo.


    I am an idiot, I move.

    Ik had 'm vandaag niet mee. Morgen, mijn eerste officiele schooldag wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, want wij krijgen een agenda van school. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Uhu ik doe het wel voor de zekkerheid meestal krijgen we dan de dagen van vakantie enzz.


    Life up to your own espectations

    Wij moeten altijd wel dingen opschrijven, vanaf het begin al.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik neem hem ook mee
    de eerste dag klad ik hem al meteen vol met typex en alcoholstift

    maar ik heb pas volgende week school


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ja.


    ok

    Wij krijgen een agenda van de school zelf op de eerste schooldag.


    Live for something or die for nothing

    Gewoon doen.
    Als ie niet nodig is houd je 'm gewoon in je tas :)
    Weet uit ervaring dat je beter teveel dan te weinig bij je kunt hebben xD


    I clicked my heels and wished for you.