• Ja, ik heb jullie hulp nodig.

    Ik wil mijn ogen zo naturel mogelijk houden, een beetje zoals de volgende foto's.

    #
    #
    #
    #

    But dat effect lukt me dus niet.

    Helpie. :3


    je kan wat zwart/bruine eyeliner op je bovenste ooglid doen en dat vervagen met een wattenstaafje,
    dat doe ik wel eens,
    krijg ik ook zo'n soort effect van. :'D

    succes!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 17:46 ]


    AAP

    Ik heb meestal die onderste, gewoon onder en boven mascara >.< Na lang oefenen ben ik er een ster in n.n


    T O K I O H O T E L < 3

    heel fijn lijntje onder je oog trekken & met een fijn penseeltje wat ' uit laten lopen'.
    & met tinten werken als je huidskleur & een beetje bruine mascara.
    et Voila. :Y)


    A. ikmisje.

    Een lichte omgeving? Die foto's hebben namelijk allemaal gemeen dat ze in een lichte omgeving zijn gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het geheim al ontdekt. :3

    Met wit oogpotlood werken, het maakt mijn blik veel opener en zo krijg ik dat effect. :9~

    Lijnte onder, lijnte boven. En dan met lichtbruine, brons en goud tinten werken. Je moet op je oogleden de donkerste kleur doen en dan steeds lichter terwijl je naar buiten werkt, je kleuren moeten wel erg licht zijn anders is het te donker. En o ja Mascara :') Succes


    Get back motherfuckerz'

    Een wit oogpotlood helpt inderdaad heel goed (:
    misschien zoiets?
    Brighter Larger Looking Eyes


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    Een wit oogpotlood helpt inderdaad heel goed (:
    misschien zoiets?
    Brighter Larger Looking Eyes

    Ja, die heb ik gekeken. :3

    Geen idee?
    Ik schmink me niet.

    beetje oogpotlood met mascara denk ik.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    bruine mascara, bruin/beige tinten voor je ogen. en als je je ogen groter wil laten lijken moet je blauw of wit oogpotlood rond je waterlijn trekken


    Suki and Brodie <3

    Bruine mascara, en grijze tinten van oogschaduw? sorry, ik ben niet een pro


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room