• ik ben sinds een half jaar weer heel veel met S omggaan. in die tussentijd zijn we bestematties/friends, geworden. maar zij kent heel veel jongens in onze buurt.
    sommige jongens vinden mij boeng, maar dat zeggen ze dan tegen S (want ze kennen mij nog niet, en die jongen en S zijn dan matties/kennissen). maar steeds zegt S dan dat ik al een boy heb, of van; is me nichtje, dus probeer niks met haar. (we zeggen tegen iedereen dat we nichtjes zijn)
    zelf zegt ze dat ze dit doet om me te beschermen (ik woon niet in de bepaald nette buurt).

    denken jullie dat ze dit doet uit gierigheid (dat ze niet wilt dat ik met haar matties omga) of uit pure bescherming? (naja zij is net 13 geworden, en ik dit jaar 14).

    x.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Pff kan beide
    Misschien weet zij wat voor gasten dat zijn en wil ze je inderdaad beschermen, misschien is ze idd jaloers
    I would say ask her.
    Zoals mijn oudjes zeggen: "van praten word je wijs"
    xoxo


    Why don't you break my heart

    als ik eerlijk ben, snap ik het niet helemaal :x

    ff weet niet
    & als je het niet leuk vindt ofzo zeg het dan? ze wil vast dat die jongens je niet komen lastig vlln, drom dat ze wrschnlk die dinge zegt;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ja, dat weet je natuurlijk niet.
    Mss wil je ze wel beschermen.


    A. ikmisje.

    Ik weet het niet. Het kan zijn dat ze jaloers is,maar het kan inderdaad ook uit bescherming zijn. Moeilijk.

    Boeng?
    Ik denk dat het uit bescherming is.


    Ryan Dunn (ll)

    Ze kent de jongens wel beter dan jou.
    Zijn het players? Dan zou ik wel denken dat ze je beschermt. (:
    Flirt ze graag? Dan denk ik dat ze jaloers is. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat het gierigheid is eerlijk gezegd:X


    ok