• Hallooo.
    Ik wil binnenkort naar een concert gaan, en die is in de Melkweg. (krul)
    Maar nu staat er bij de toegang dat je ook een lidmaatschap nodig hebt? o.o
    Wat bedoelen ze daarmee?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 17:41 ]


    ok

    Dat een lid moeten worden van de Melkweg ofzo. Als je je kaartje gaat kopen vragen ze er meestal bij of je ook lidmaatschap nodig heb. Dan ja zeggen. Je betaalt dan iets van 3 euro en je bent voor een maand lid.
    Zonder lidmaatschapskaartje kom je er niet in.


    I am an idiot, I move.

    je kan het gewoon bij de kassa kopen. Dan krijg je een kaartje en volgens mij kan je daar stempeltjes op sparen ofzo. (ik weet het niemeer zo goed want het is een tijdje geleden) maar die kan je dus heel de tijd gebruiken (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 22:45 ]


    Caution first, always.

    Simpel.. je moet een lidmaatschap hebben om binnen te komen(dat zijn kosten dat de melkweg kan blijven bestaan geloof ik). Je kunt een lidmaatschap nemen voor een heel jaar of gewoon voor die ene keer... Je kunt volgens mij gewoon bij de free record shop een ticket kopen voor dat concert en daarbij moet je dan een lidmaatschap bij vragen voor die ene keer.. dat kost iets van 3 euro meer geloof ik..


    I build a house for your bones!

    Dat krijg je vaak bij je kaartje al. Kost 3,- extra

    Als je vaak naar concerten gaat kan je ook een jaar lidmaatschap kopen, is volgens mij iets van 12 euro. In ieder geval moet je bij de Melkweg (Paradiso ook trouwens) dus als ware twee kaartjes hebben om binnen te mogen komen. Als je ze bestelt via internet kan je gewoon incl. lidmaatschap aanklikken en bij het postkantoor kan je er gewoon om vragen. En het is ook nog eens te koop bij de balie in de Melkweg, die staat recht tegenover de deur waar je binnen komt dus dat kan niet missen x]


    believers never die.

    Wie komen er?


    -

    Oke, ik snap het al :'D.
    Topic kan dicht.

    @ Esmaye,
    Hollywood Undead komt :'D.


    ok

    slotje op aanvraag