• Ik hoor gepiep uit mijn kast en nu durf ik hem niet meer opendoen, want volgens mij zit er ongedierte in. o.o

    Edit
    Ik weet trouwens wat het is. Het zit niet in mijn kast en het is geen beest. Het is mijn computer die piept. ._.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 20:21 ]

    Poes!


    I recycle my thoughts.

    Of misschien zit er een kuiken in dat iemand er 's nachts is komen in droppen?

    Oh dear, ik besterf het hier. ._.

    Pak een bezemsteel en tel tot 3. Op 3 ruk je de deur open en sla je op alles raak :Y) -kidding-

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 20:04 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    :O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is een jongen van mijn school. Die piept ook altijd en moet nodig uit de kast komen.
    grapje :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Boor er een gaatje in, dan kan je zien wat het is. :'D

    xBiteMe schreef:
    Dat is een jongen van mijn school. Die piept ook altijd en moet nodig uit de kast komen.
    grapje :Y)

    Hahahaha, omg. o.o

    muizen zijn koel(nerd)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Conspiracy schreef:
    Rat? Misschien wel een zwarte weduwe. Of het is je moeder die je controleert.
    nou cool, die moeder piept dan ook (a) die heeft zeker astma ofzo (a) ok, kben in een rare bui vandaag (a)


    It even took me by surprise

    Neem een stoel, ga erop staan, doe de deur open, en je ziet het. 'Het' kan dan niet bij je komen, en je weet wel wat het is : ):Y)


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik ben bang van de zwarte weduwe(huil)


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    wees blij dat spinnen niet piepen...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    @ GoldenShot: Ja best, heb Arachnofobie. :3

    Ik weet trouwens wat het is. Het zit niet in mijn kast en het is geen beest. Het is mijn computer die piept. ._.

    daar zit al een muis aan vast dus kan kloppen :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it