• Ja, een meisje van mijn school. Ze was eerst "über-popu" -kuch- en dacht dat ze alles was enzo.
    Tot ze met een jongen kreeg. Ja, allemaal heel leuk voor d'r. Dus, toen ging ze verder met geweldig zijn enzo. En toen, ontmaagde die jongen haar, voor haar voordeur o.o
    Maar, iemand had dus toen gezien [lijkt me niet zo vreemd] en het door vertelt..
    Like, ze was toen 12 ofzo ;o
    En nu, is iedereen op haar hyves aan t spammen. dat ze zielig is. (oke, dat vind ik dan wel wat ver gaan...)
    En nu verwijderd ze haar hyves, en weet de hele school het. x'D

    En ja, het is wel echt waar. :]
    En ja, 't is misschien wel zielig voor d'r, maar ze was zo arrogant, dat ik dir haar verdiende loon vind.
    Hebben jullie ooit van die goedkope verhalen gehoord? x]

    voor dr voordeur? :8
    wtf.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Jakkie, waarom beleef ik nooit van die dingen?

    Hhahahah xD
    OMG ontmaagd voor je voordeur...
    hoe erg..
    maargoed, nee jmmr genoeg x'D Ik zou wel willen dat dat by iemand gebeurt die ik haat ^^

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 18:12 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    6000BRIEFJE schreef:
    Jakkie, waarom beleef ik nooit van die dingen?

    Geloof, me, dat wil je niet eens meemaken x'D
    Echt, ik durf te wedden dat ze geen vrienden meer heeft :Y)
    whahaha.
    Oke, ik ben dan ook vriendloos op school.
    Maar ik ben niet zoals haar (A)

    wel orgineel ontmaagd worden bij de voordeur xd

    wahaha

    "YUARA!" "Ja?" "Debbie heeft zich voor de klas gevingert en het is gefilmt door Michel!" "Oh echt, dat wil ik zien!" "Nou, je moet ervoor betalen! Anders laat hij het niet zien." "Ja, dag. Ik ga die faggot niet betalen om Debbie zichzelf te zien vingeren, okey?"


    You move me ......... Kurt

    Comfortabel. o.o


    blame the bully.

    Pervert schreef:
    "YUARA!" "Ja?" "Debbie heeft zich voor de klas gevingert en het is gefilmt door Michel!" "Oh echt, dat wil ik zien!" "Nou, je moet ervoor betalen! Anders laat hij het niet zien." "Ja, dag. Ik ga die faggot niet betalen om Debbie zichzelf te zien vingeren, okey?"

    Oke, dat is ook al zo'n "verhaal"
    x'D
    omg x.o

    Willom schreef:
    Comfortabel. o.o

    -kuch- Ja, en romantisch Joh!

    Hahahaha omijngod. (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind 't niet zielig voor haar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel.. apart. En nee, dat soort verhalen krijg ik nooit te horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    cherrycream schreef:
    voor dr voordeur? :8
    wtf.