• quizlet levend te houden.
    Dus ga ik vertellen wat ik vandaag allemaal heb gedaan.
    1. Geslapen, heerlijk - in tijden. 2, opgestaan en al die shit daarom heen. Toen ging ik met mijn mama en broertje naar het dorp, om een kadootje voor mijn mama te halen. - Zonder mijn mama dan - Dus mijn broertje en ik alleen op pad. We zijn geslaagd. Het grappige is, mijn moeder is morgen jarig, en mijn broertje donderdag. :Y) Goed, toen kwam ik thuis, en heb ik gecomputeerd, toen ging ik de nieuwste CD van Beyonce halen, en daarna ging ik broodje eten. Toen ging ik weer voor de computer,

    EN DIT IS HEEL ZINLOOS. want dan komt nu de vraag,
    wat hebben jullie vandaag gedaan? :3

    Opgestaan, geplast, pc aangezet, toen nog gaan slapen, weer opgestaan, ontbete, gecomputerd.
    Tot nu. :9~
    En ik wil je helpen om q levend te houden _O_

    OH! IK HEB ECHT EEN LEUKE DAG! : Ik stond op, ontbeet, ging op de bank zitten en zette de tv en de laptop aan. Ik ging nog even met de hond uit, waste af en voor de rest heb ik op de bank gezeten. :/


    You move me ......... Kurt

    Ga leuke/onnozele topics aanmaken ;3

    6000BRIEFJE schreef:
    Ga leuke/onnozele topics aanmaken ;3

    Doe ik (A)

    Ik ga ook helpen met je missie (:
    En ik heb vandaag achter vlees geweest en mij verveelt. Dat is het zowat :')


    Never run out of reasons to smile...

    Gecomputerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Opgestaan, wakker geworden, gegeten, mijn oma uitgezwaait, computer, hond uitgelaten, computer, gegeten, computer..(nerd)
    En ik ga je helpen met je missie, alraajt? (baby)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 18:55 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I've been praying. Praying for a good day.


    I recycle my thoughts.

    taaart gegeten.
    t is mn zusjes bday!
    en feestgevierd hehe!


    i need you like a heart needs a beat.

    Niet veel. :'D
    Gecomputerd en tv gekeken. ><

    Ben wakker geworden - gegeten - hamsterkooi klaar maken - badkamer schoonmaken >< - computer - gegeten - computer - boodschappen doen voor mijn feest vanavond - en nu weer computer (:


    -

    Ik ga je ook gewoon helpen
    IK heb opgestaan, gedoucht, aangekleed, haren gestyld, snel gegeten, afgewassen, viltstifttattoos op mijn armen getekend, laptop, tv en muziek, laptop


    Don't walk away and leave without a reason.

    Eerst ikea, toen een crosstrainer gaan kopen, toen kapper [die mijn haar heeft ver***] en toen cake gegeten :Y)


    You're a star in heaven.

    Ohja, ik heb ook geplaystationd, en dik verloren, like always. :Y)

    geslapen,, gegeten,, gecomputerd,, gedoucht en aangekleed,, b&j ijs gekocht,, gegeten,, gecomputerd en nu ijs opeten


    ikke wil ook helpen xD


    I'm dreaming my end till I'm living it