And we go on and on and on ..
-
6000BRIEFJE schreef: Annemarie had dubbelpost, oooh meld het tegen de mods! - ooh, sorry die moest gewoon even. -
TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!
6000BRIEFJE schreef: (...) Ik heb er geen gepakt, ik was lui. En zo meteen gaan we eten, en ik heb geen flauwidee wat. Ik wil pannenkoeken eten.
Never run out of reasons to smile...
xMelodic schreef: (...) Er zijn een aantal mensen van Q weg, en 6000BRIEFJE wil er ook af, maar ik probeer ze te overtuigen om te blijven.
xDREIST schreef: Over die nieuwe? -gebande mensen mogen niet via andere topics posten?-
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
LoveForTom schreef: (...) nieuwe regel?
[ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 17:50 ]
xDREIST schreef: (...) uhu
xMelodic schreef: (...) Nou, moet ik een ijsje opsturen?
6000BRIEFJE schreef: (...) Ja is goeeed! Weetje? mijn moeder is morgen jarig, en ze word 42. Oude geit. Wooh, de ergste stoom is er weer van af.
Zal ik maar de myne niet zeggen..
LoveForTom schreef: Zal ik maar de myne niet zeggen..
xDREIST schreef: (...) Why? Is ze oud? Jong? x] je weet dat je me alles kan vertellen x'D
LoveForTom schreef: (...) Oud x'D
xMelodic schreef: (...) Oké, welk ijsje wil je? Mijn moeder is al 46, denk ik. Dus mijn moeder is een nog oudere geit (;
6000BRIEFJE schreef: (...) Heb je een lekker ijsje? Stuur maar op, wel een lekkere!