• Helleu ~

    Ik ben momenteel aan een nieuwe story aan het schrijven maar nu zit ik even met een probleem; Ik weet niet of ik het in de ik-vorm, hij/zij-vorm of je/jij-vorm moet doen?

    Help!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 18:49 ]

    Ik vind ik het fijnst. Snap je? x]

    Ik vind ik makkelijker lezen.
    De hij/zij vorm vind ik historisch &nd de jij vorm vind ik kut _O_

    Dus ik zou gaan voor de ik vorm.


    I found myself in Wonderland.

    Ik of hij/zij ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik of hij/zij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik of hij/zijn want de je vorm is kut en hij/zij is wel mooi -schrijft zelf ook een verhaal in die vorm- en ik is fijn om te lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik-vorm vind ik persoonlijk het mooist en fijnst om te lezen. :}


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hij/zij. :3 {of ik.}

    ik-vorm :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dan zal ik in de ik-vorm schrijven?

    Ik! Dat het het leukste om te lezen en om te schrijven vind ik persoonlijk ook (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 19:07 ]


    You're a star in heaven.

    ik.


    AAP

    Het hangt er vanaf hoe je schrijft.
    Ik vind de zij/hij vorm wel mooi, maar soms vind ik de ik-vorm dan weer mooier. :'D

    Nja, allensinds geen jij-vorm, want dat is ontzettend irritant om te lezen. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik-vorm vind ik het relaxed om te lezen. Maar hij/zij is weer heel apart vind ik, om te lezen :X
    Maar ik vind dat je dat zelf moet beslissen, want bij het ene verhaal is ik beter en bij de ander weer hij/zij.

    Ik of Zij.
    Zelf neem ik altijd Ik-vorm, omdat ik vind dat het meer mogelijk is om je te identificeren met het personage. Jij totaal niet, dat vind ik niet mooi :')


    Life is what gives me a reason to live.

    Jij-vorm in ieder geval niet.
    Dat is niet mooi. Vind ik.
    Ikzelf doe altijd ik-vorm, maar in verhalen waar mensen zich in beide personen kunnen inleven zou ik dan gewoon hij/zij-vorm doen.


    -